Przetargi.pl
Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik. Projekt jest finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Biuro projektu będzie mieściło się w siedzibie Urzędu Miasta Kraśnik. Zamówienie jest podzielone na 3 zadania: 1. Zadanie nr 1 - wybór kierownika projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik. 1) Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 15 m-cy. 2) Wynagrodzenie płatne miesięcznie (80 h/mc). 3) Obowiązki kierownika projektu: a) stworzenie procedur projektowych, b) bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad merytoryczną i finansową realizacją projektu, c) sprawozdawczość rzeczowa i finansowa, d) kampania promocyjna, e) nadzór nad działaniami zmierzającymi do poprawy funkcjonowania urzędu (sformułowanie wymagań do wyboru wykonawców oraz konsultantów do działań), f) odpowiedzialność za poziom zrealizowania wskaźników dot. rezultatów i produktów (raport końcowy), g) koordynacja i wspieranie działań zespołu eksperckiego, h) planowanie w czasie, organizowanie przebiegu prac projektowych i monitoring- zgodnie z harmonogramem, i) praca z kierownikami urzędu przy niezbędnych decyzjach dot. prac projektowych, j) kontakt z MSWiA oraz ogólny nadzór nad działaniami projektu. k) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, l) czuwanie nad realizacją wszystkich zadań Projektu na wszystkich jego etapach, ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, m) podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu, n) kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu, o) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych, p) promocja, monitoring i ewaluacja całości projektu, q) uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, sprawozdań okresowych i wymaganych raportów, r) monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku, s) obecność podczas kontroli Projektu, t) uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. 4) Wymagania dotyczące kierownika projektu: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych ze środków zewnętrznych, c) dyspozycyjność w trakcie trwania projektu, d) znajomość obsługi komputera, e) posiadanie zdolności organizacyjnych, f) znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych, g) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, h) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, i) znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zadanie nr 2 - wybór asystenta projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik. 1) Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 15 m-cy. 2) Wynagrodzenie płatne miesięcznie (50 h/mc). 3) Obowiązki asystenta projektu: a) prowadzenie procesu rekrutacji, b) ustalenia terminów szkoleń w porozumieniu z kierownictwem, aby zapewnić ciągłość pracy UMK na odpowiednim poziomie, c) prawidłowość gromadzonej dokumentacji, d) kształtowanie pozytywnego wizerunku projektu, e) promocja efektów projektu oraz dbałość o spójna wizualizację wszystkich działań UMK, f) nadzór i organizowanie spotkań ekspertów, prace badawcze, projektowe, strategiczne w urzędzie, g) organizacja promocji, rekrutacji, monitoring i ewaluacja całości projektu, h) uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich wymaganych dokumentów w tym wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów, i) informowanie kierownika projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, j) monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku, k) obecność podczas kontroli projektu, l) uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. 4) Wymagania dotyczące asystenta projektu: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych ze środków zewnętrznych, c) dyspozycyjność w czasie trwania projektu, d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. f) znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zadanie nr 3 - wybór eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik. 1) Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 15 m-cy. 2) Wynagrodzenie płatne miesięcznie (125 h/mc). 3) Obowiązki eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu: a) odpowiedzialność za ewaluację i monitoring projektu od strony finansowej, b) przygotowywanie wniosków o płatność, c) obieg dokumentów księgowych, d) współpraca z księgowością urzędu, e) rozliczanie wkładu własnego JST, f) rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu, g) kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur, h) dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem, i) księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem, j) rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.), k) prowadzenie dokumentacji finansowej, l) obecność podczas kontroli projektu, m) uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. 4) Wymagania dot. eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych lub doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, c) znajomość zasad księgowości, d) odpowiedzialność, e) komunikatywność, f) znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, g) znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h) znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych, i) dyspozycyjność w czasie trwania projektu, j) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, k) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. 4. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu nie może być zatrudniony jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL ( jako instytucję uczestniczącą w realizacji PO KL rozumie się Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia), Regionalny Ośrodek EFS, Krajowy Ośrodek EFS oraz Krajową Instytucję Wspomagającą), chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 5. W przypadku Wykonawców zaangażowanych w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie, obciążenie z tego wynikające nie może wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie oraz osoba ta będzie prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów oraz udostępni Zamawiającemu ewidencję w odniesieniu do okresu realizacji projektu Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawcy będącego jednocześnie pracownikiem Zamawiającego zatrudnionym na podstawie stosunku pracy: a) praca wykonywana w ramach umowy cywilnoprawnej jest rodzajowo różna od pracy wykonywanej na podstawie stosunku pracy, b) zaangażowanie w ramach stosunku pracy pozwala na efektywne wykonywanie zadań w ramach umowy cywilnoprawnej, c) osoba ta prowadzi ewidencję godzin pracy zaangażowanych w realizację zadań w ramach umowy cywilnoprawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach