Przetargi.pl
Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553021 , fax. 081 8553021
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Legionów 3 3
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553021, fax. 081 8553021
    REGON: 00027045500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.lubartow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usługi edukacyjne obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Innowacyjna i kreatywna edukacja partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych nr projektu POKL.09.01.02 06 113/13, realizowanego przez Euro Forum Marek Gudków z siedzibą w Lublinie, w partnerstwie ze Szkołą Podstawową nr 1 w Lubartowie, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, t.j.: Zadanie nr 1: Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku obcym Zadanie nr 2; Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku ojczystym Zadanie nr 3: Rozwój kompetencji matematycznych Zadanie nr 4: Rozwój kompetencji przyrodniczych i naukowo technicznych Zadanie nr 5: Rozwój kompetencji informatycznych Zadanie nr 6: Zajęcia wspierające emocjonalno fizyczny rozwój ucznia Zadanie nr 7: Rozwój kompetencji społeczno obywatelskich oraz uzdolnień i zainteresowań Część nr 1: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów uzdolnionych klasy III SP1/ANG/U/1 Część nr 2: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów uzdolnionych klasy III SP1/ANG/U/2 Część nr 3: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy III SP1/ANG/3 Część nr 4: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy III SP1/ANG/4 Część nr 5: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy III SP1/ANG/5 Część nr 6: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/ANG/6 Część nr 7: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/ANG/7 Część nr 8: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI SP1/ANG/8 Część nr 9: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI SP1/ANG/9 Część nr 10: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI SP1/ANG/10 Część nr 11: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Rozwój czytania i pisania dla uczniów klas I III SP1/POL/11 Część nr 12: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Rozwój czytania i pisania dla uczniów klas I III SP1/POL/12 Część nr 13: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów uzdolnionych klas IV VI SP1/POL/U/13 Część nr 14: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów klas IV VI SP1/POL/14 Część nr 15: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów klas IV VI SP1/POL/15 Część nr 16: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Polski w historii dla uczniów klas I III SP1/POL/16 Część nr 17: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Polski w historii dla uczniów klas IV VI SP1/POL/17 Część nr 18: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Zabawa językiem dla uczniów klas I III SP1/POL/18 Część nr 19: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Zabawa językiem dla uczniów klas I III SP1/POL/19 Część nr 20: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Zabawa językiem dla uczniów klas I III SP1/POL/20 Część nr 21: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Nauka argumentacji LEGO LOGOS dla klas IV VI SP1/POL/21 Część nr 22: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Nauka argumentacji LEGO LOGOS dla klas IV VI SP1/POL/22 Część nr 23: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Teatralna polszczyzna dla uczniów klas I II SP1/POL/23 Część nr 24: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Teatralna polszczyzna dla uczniów klas III IV SP1/POL/24 Część nr 25: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Teatralna polszczyzna dla uczniów klas V VI SP1/POL/25 Część nr 26: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/26. Część nr 27: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/27. Część nr 28: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/28. Część nr 29: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/29. Część nr 30: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/30. Część nr 31: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/31. Część nr 32: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/32. Część nr 33: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/33. Część nr 34: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/34. Część nr 35: Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI SP1/MAT/U/35. Część nr 36: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/36.Część nr 37: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/37. Część nr 38: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/38. Część nr 39: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/39. Część nr 40: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/40. Część nr 41: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/41. Część nr 42: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/42. Część nr 43: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/43. Część nr 44: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/44.Część nr 45: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/45. Część nr 46: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/46. Część nr 47: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/47. Część nr 48: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/48. Część nr 49: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/49. Część nr 50: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/50. Część nr 51: Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności z matematyki SP1/MAT/51. Część nr 52: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów uzdolnionych klasy V SP1/PRZ/U/52. Część nr 53: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy V SP1/PRZ/53. Część nr 54: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy V SP1/PRZ/54. Część nr 55: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy IV SP1/PRZ/55. Część nr 56: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy IV SP1/PRZ/56. Część nr 57: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy IV SP1/PRZ/57.Część nr 58: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II SP1/PRZ/58. Część nr 59: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II SP1/PRZ/59. Część nr 60: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II SP1/PRZ/60. Część nr 61: Prowadzenie zajęć z informatyki SP1/INF/61.Część nr 62: Prowadzenie zajęć z informatyki SP1/INF/62. Część nr 63: Prowadzenie zajęć z informatyki SP1/INF/63. Część nr 64: Prowadzenie zajęć z informatyki SP1/INF/64. Część nr 65: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 SP1/KWW/65. Część nr 66: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 SP1/KWW/66. Część nr 67: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 SP1/KWW/67. Część nr 68: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 SP1/KWW/68. Część nr 69: Prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych SP1/KK/69. Część nr 70: Prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych SP1/KK/70. Część nr 71: Prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych SP1/KK/71. Część nr 72: Prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych SP1/KK/72. Część nr 73: Prowadzenie zajęć korekcyjno kompensacyjnych SP1/KK/73. Część nr 74: Prowadzenie zajęć Edukacja Obywatelska dla uczniów klas IV VI SP1/EO/74. Część nr 75: Prowadzenie zajęć Edukacja Obywatelska dla uczniów klas IV VI SP1/EO/75. Część nr 76: Prowadzenie zajęć wokalnych dla uczniów klas IV VI SP1/WOK/76. Część nr 77: Prowadzenie zajęć wokalnych dla uczniów klas I III SP1/WOK/77. Część nr 79: Prowadzenie zajęć z plastyki dla uczniów uzdolnionych klas IV VI SP1/PLAST/U/79. Część nr 80: Prowadzenie zajęć z plastyki dla uczniów klas IV VI SP1/PLAST/80. Część nr 81: Prowadzenie zajęć z plastyki dla uczniów klas I SP1/PLAST/81. Część nr 82: Prowadzenie zajęć z plastyki dla uczniów klas II SP1/PLAST/82. Część nr 83: Prowadzenie zajęć z plastyki dla uczniów klas III SP1/PLAST/83. Część nr 84: Prowadzenie zajęć modelarskich dla uczniów klas IV VI SP1/MODEL/84. Część nr 85: Prowadzenie zajęć dla uczniów uzdolnionych dla klas IV VI Jestem reprezentantem szkoły sportowe gry zespołowe SP1/JRS/U/85. Część nr 86: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV VI Jestem reprezentantem szkoły sportowe gry zespołowe SP1/JRS/86. Część nr 87: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV VI Jestem reprezentantem szkoły sportowe gry zespołowe SP1/JRS/87. Do obowiązków Wykonawcy, będzie należało tak że w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1.Prowadzenie zajęć, w terminie maksymalnie do 20 czerwca 2014 roku. 2. Prowadzenie zajęć na podstawie harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego a przekazanego Wykonawcy nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy; 3. Systematyczne dokumentowanie zajęć po każdych odbytych zajęciach (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności, karty obserwacji trenera, innej dokumentacji w zależności od potrzeb); 4. Współpraca z Dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz przedstawicielami Lidera Projektu; 5. Opracowanie programu zajęć oraz dostosowanie go do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego oraz przedstawienia dokumentów do akceptacji Dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu: w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 6. Przedstawiane do akceptacji programy zajęć obejmować muszą co najmniej jeden miesiąc zajęć. 7. Opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi Projektu oraz Specjaliście ds. zajęć. 8. Zapewnienie właściwych zasad informacyjno promocyjnych i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi. 9. Zapoznanie się i przestrzeganie aktów normatywnych Projektu. 10. Informowanie uczestników przed rozpoczęciem zajęć o źródłach finansowania Projektu. 11. Bieżące sprawdzanie obecności uczestników i uczestniczek zajęć oraz odnotowywanie frekwencji w dzienniku zajęć oraz na listach obecności. 12. Współpraca z Zespołem Zarządzającym. 13. Opracowanie i wykonanie w miarę bieżących potrzeb materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. 14. Przeprowadzenie ankiet monitoringowych przekazanych przez Zespół Zarządzający wśród wszystkich uczestników zajęć. 15. Bieżąca kontrola postępów dydaktycznych uczestników zajęć z częstotliwością nie mniejszą niż raz na kwartał, poprzez m.in. analizę porównawczą wyników nauczania. 16. Przygotowanie i przeprowadzenie testów wiedzy uczestników na początku i na końcu zajęć. 17. Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi Zarządzającemu informacji o stanie realizacji zadania w miarę bieżących potrzeb. 18. Sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu. 19. Dzienniki zajęć winny być przekazane przez prowadzącego zajęcia do Specjalisty ds. zajęć niezwłocznie po ostatecznym zakończeniu zajęć, natomiast dokumentacja pozostała w okresie rozliczeniowym, lub na wezwanie członka Zespołu Zarządzającego w razie zaistnienia takiej potrzeby. 20. Personel Projektu ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania zajęć. Wymagania: Posiadać wykształcenie i kwalifikacje (przygotowanie) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), oraz posiadać doświadczenie w pracy w szkolnictwie podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym, zawodowym lub wyższym min. 5 lat przepracowane w zakresie merytorycznym części. W przypadku części zamówienia od nr 1 do nr 10 wymagane jest doświadczenie w pracy w szkolnictwie podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym, zawodowym lub wyższym min. 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp1.lubartow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach