Przetargi.pl
Wybór koordynatora szkolnego oraz koordynatora szkolnego -asystenta projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego

Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Warszawska 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 66 34 , fax. 25 798 66 34
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie
    ul. Warszawska 88 88
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 66 34, fax. 25 798 66 34
    REGON: 71029975900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjnie podległa administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór koordynatora szkolnego oraz koordynatora szkolnego -asystenta projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków

    część I - koordynatora szkolnego

    część II -koordynatora szkolnego -asystenta, projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej ZS2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie.

    Do zadań koordynatora szkolnego będzie należało: 1.planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkół oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa, 2.uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją, 3.organizacja staży krajowych i zagranicznych dla uczestników/uczestniczek projektu zgodnie z założeniami projektu, 4.planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa, 5.organizacja Zespołu ds. współpracy z podmiotami gospodarczymi na terenie Zespołu Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie oraz kontakty z pracodawcami krajowymi i zagranicznymi, 6.nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu, 7.bieżąca współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie 8.sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań, 9.przedstawiania Liderowi informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków o płatność wymaganych w umowie o dofinansowanie projektu, 10.kompletowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji projektowej, 11.współudział w tworzeniu procedury rekrutacji oraz udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej 12.zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, wypełnienie i aktualizacja formularza PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu, 13.nadzór nad przestrzeganiem oraz przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 14.nadzór nad dokumentami sprawdzającymi poziom wiedzy uczestników/uczestniczek projektu (na wejściu i wyjściu) oraz opracowywanie ich wyników. 15.promowanie projektu na poziomie szkoły (strona internetowa, dystrybucja ulotek, plakatów, działania informacyjne w trakcie spotkań z uczniami,rodzicami i pracodawcami), 16.umieszczanie logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadań zgodnie z wytycznymi dot. promocji PO KL 17.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera., 18.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 19.zbieranie danych dot. monitoringu z uwzględnieniem zgodności realizacji projektu z harmonogramem, stanu rekrutacji, stopnia osiąganych wskaźników, produktów, wykonanych usług i przekazywanie ich Liderowi 20.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 21.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację projektu, 22.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 23.informowania uczestników projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym, 24.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 25.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 26.wykorzystania środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie zgodnie z przepisami prawa , 27.nadzór nad archiwizacją dokumentacji projektu. 28.gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 29.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy.

    Do zadań koordynatora szkolnego - asystenta będzie należało: 1.aktualizacja harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu, 2.systematyczne monitorowanie zajęć prowadzonych przez nauczycieli i obecności uczestników/uczestniczek projektu, w tym m.in. kontrola dzienników oraz list obecności (min. raz w tygodniu), 3.rekrutacja uczestników/uczestniczek do projektu w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, w tym sporządzanie protokołów, 4.monitoring uczestników/uczestniczek projektu pod kątem udziału w zajęciach, 5.przygotowywanie zestawień finansowych oraz kserokopii dokumentów niezbędnych do sporządzania wniosków o płatność, 6.pomoc w organizacji staży krajowych i zagranicznych, 7.organizacja wyjazdów edukacyjnych, 8.dystrybucja materiałów zakupionych na potrzeby realizacji zajęć, 9.przekazywanie kompletnej dokumentacji Liderowi, 10.wspomaganie techniczne działań monitorujących i ewaluacyjnych w zakresie upowszechniania i zbierania ankiet, 11.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 12.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 13.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację Projektu, 14.przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 15.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 16.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 17.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 18.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , 19.wykorzystanie środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie, 20.nadzór merytoryczny nad planowanymi treściami zajęć (plan zajęć do każdego przedmiotu), 21.przygotowanie dokumentacji projektu do archiwizacji, 22.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach