Przetargi.pl
Wybór kierownika projektu -Skarb Malucha, realizowanego przez Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Napachanie, ul. Poznańska 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8145 274 , fax. 61 8145 274
  • Data zamieszczenia: 2011-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu
    ul. Poznańska 26 26
    62-090 Napachanie, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8145 274, fax. 61 8145 274
    REGON: 30114650600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp-napachanie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kierownika projektu -Skarb Malucha, realizowanego przez Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań kierownika projektu obejmuje: 1.Terminową i właściwą realizację projektu 2.Prowadzenie i realizację projektu w pełnym wymiarze czasu 40 godzin tygodniowo. 3.Planowanie i koordynowanie działań projektowych. 4.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5.Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS. 6.Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 7.Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 8.Koordynacja prac zespołu projektowego w tym dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego. 9.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 10.Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 11.Sporządzanie Wniosku Beneficjenta o Płatność (WBoP) 12.Nadzorowanie terminowego sporządzania WBoP. 13.Nadzór nad osiąganiem określonych w projekcie rezultatów, wskaźników. 14.Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć. 15.Kontrola wydatkowania środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium do niniejszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp-napachanie.pl; http://rokietnicaug.bip.e-zeto.com/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach