Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej do realizacji Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej do realizacji Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej do realizacji projektu pn. Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV. 2. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzacym jest Powiat Świecki. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym Projektu jest zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach uczniów i uczennic w trakcie procesu kształcenia poprzez wdrożenie programów rozwojowych w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe w powiecie świeckim tj. w Technikum, Zasadniczej Szkole Zawodowej i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 1 w Świeciu oraz w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej w Nowem. 3. W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania: 1) zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze: języki obce, matematyka, programowanie kas fiskalnych; 2) zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych - tworzenie stron www, obsługa technicznych urządzeń biurowych, bezwzrokowa metoda pisania na klawiaturze; 3) zajęcia zawodowe z udziałem firm zewnętrznych - prawo jazdy kat. B, magazynier z obsługa wózków jezdniowych, operator narzędzi ręcznych udarowych, barman, spawacz metodą TIG, GE Intelligent Platforms, pierwsza pomoc przedlekarska; 4) doradztwo zawodowe; 5) miesięczne staże zawodowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1: Kierownik Projektu Część 2: Pracownik administracyjno - biurowy Projektu Część 3: Koordynator Szkolny Projektu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie Część 4: Koordynator Szkolny Projektu Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe Część 5: Koordynator Szkolny Projektu w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5a, 86-105 Świecie 2) Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację wszystkich części bądź ofertę częściową; 3) Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie na każdą część. 4) Część 1: Kierownik Projektu Obowiązki kierownika Projektu: a) realizacja Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie; b) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem; c) kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego; d) działania informacyjno- promocyjne zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL; e) prawidłowa realizacja Projektu: jego rozliczenie finansowe i merytoryczne; f) opracowanie szczegółowych harmonogramów realizacji Projektu w szkołach, zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym; g) dokonywanie pomiaru wartości wskaźników oraz produktów Projektu; h) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości; i) obsługę Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS), prawidłowe wypełnienie danych; j) przygotowywanie dokumentacji i zapewnienie współpracy podczas kontroli prowadzonych przez upoważnionym organom kontroli; k) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji Projektu; l) nadzór nad poprawnością wykonywanych zadań powierzonych koordynatorom, realizatorom zajęć oraz firmom zewnętrznym, w tym merytoryczna kontrola dokumentacji; m) nadzór nad pracami związanymi z przeprowadzeniem rekrutacji, weryfikacja formularzy zgłoszeniowych i wyłonieniem Grupy docelowej Projektu; n) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; o) raportowanie Skarbnikowi Powiatu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; p) utrzymywanie kontaktów z Instytucja Pośredniczącą - opracowywanie i przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wymaganych dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu; q) weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytorycznym. r) dbałość o zgodność wszystkich działań z wytycznymi POKL; s) przygotowywanie konferencji z udziałem pracodawców promującą współpracę szkół z przedsiębiorcami; t) przygotowanie części merytorycznej i zatwierdzenia kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami; u) nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji Projektu; v) organizację pracy Biura Projektu; w) organizowanie spotkań Grupy Zarządzającej w zakresie zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Projektu; x) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); y) monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; z) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; aa) praca na umowę cywilno - prawną w wymiarze 60 godz./m-c.; bb) dyspozycyjność 7 dni w tygodniu. 5) Część 2: Pracownik administracyjno - biurowy Projektu Obowiązki pracownika administracyjno - biurowego: a) prowadzenie spraw administracyjno - biurowych związanych z obsługą projektu; b) przygotowywanie dokumentów, w tym umów zleceń dla personelu obsługującego Projekt; c) bieżące przekazywanie osobom z Grupy Zarządzającej ustaleń Kierownika Projektu; d) sporządzanie protokołów ze spotkań Grupy Zarządzającej; e) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL; f) opracowywanie projektów materiałów promujących realizację Projektu; g) udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontroli; h) prowadzenie i obsługa obiegu korespondencji związanej z projektem; i) działania informacyjno-promocyjne; j) opracowywanie i przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wymaganych dokumentów związanych z realizacją Projektu; k) przekazywanie z odpowiednim wyprzedzeniem informacji na wyznaczony adres e-mail Urzędu Marszałkowskiego o planowanych szkoleniach, zajęciach, kursach; l) koordynowanie działań związanych z realizacją Projektu w szkołach objętych Projektem; m) weryfikacji formularzy zgłoszeniowych pod kontem spełniania kryteriów obligatoryjnych i fakultatywnych; n) kontrolę merytoryczną dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach; o) monitorowanie pomiaru wartości wskaźników i produktów Projektu; p) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); q) monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; r) udostępnianie niezbędnej dokumentacji osobom zaangażowanym w realizację Projektu; s) stałą współpracę ze służbami Instytucji Pośredniczącej w zakresie zapewnienia prawidłowej realizacji Projektu; t) raportowanie Kierownikowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; u) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; v) praca na umowę cywilno - prawną w wymiarze 50 godz./m-c; w) dyspozycyjność 7 dni w tygodniu. 6) Część 3: Koordynator Szkolny Projektu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie Obowiązki Koordynatora Szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu: a) koordynowanie i monitorowanie realizacji Projektu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu; b) ustalanie z Kierownikiem Projektu i realizatorami zajęć sposobu i terminów realizacji Projektu w szkole (harmonogramu zajęć); c) przygotowywanie i prowadzenie spotkań z rodzicami, opiekunami oraz uczestnikami projektu; d) kontrolę poprawności wykonywania zadań powierzonych realizatorom zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz firmom zewnętrznym na terenie szkoły; e) przeprowadzenie ankiet, a także przygotowywanie zbiorczych zestawień tych ankiet; f) promowanie Projektu w szkole, w tym na jej stronie internetowej; g) przeprowadzenie rekrutacji, przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych, przekazywanie ich do Biura Projektu sprawdzonych pod względem formalnym, analizowanie i wyłonienie uczestników projektu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 1 wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu; h) sporządzanie raportów z realizacji Projektu w szkole; i) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL; j) odbiór i przekazywanie realizatorom zajęć sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu w szkole; k) monitorowanie zgodności odbywania się wszystkich zajęć w szkole z harmonogramem; l) dostarczanie, kontrolowanie i odbieranie dokumentów od realizatorów zajęć w szkole; m) terminowe sporządzanie i przekazywanie Kierownikowi Projektu wymaganej dokumentacji związanej z prawidłową realizacją Projektu; n) raportowanie Kierownikowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; o) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); p) monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz przekazywanie informacji o uczestnikach Kierownikowi Projektu; q) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; r) praca na umowę cywilno - prawną w wymiarze 50 godz./m-c; s) dyspozycyjność 7 dni w tygodniu. 7) Część 4: Koordynator Szkolny Projektu Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe Obowiązki Koordynatora Szkolnego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem: a) koordynowanie i monitorowanie realizacji Projektu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem; b) ustalanie z Kierownikiem Projektu, dyrektorem szkoły oraz realizatorami zajęć sposobu i terminów realizacji Projektu w szkole (harmonogramu zajęć); c) kontrolę poprawności wykonywania zadań powierzonych realizatorom zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz firmom zewnętrznym na terenie szkoły; d) przygotowywanie i prowadzenie spotkań z rodzicami, opiekunami oraz uczestnikami projektu; e) przeprowadzenie ankiet, a także przygotowywanie zbiorczych zestawień tych ankiet; f) promowanie Projektu w szkole, w tym na jej stronie internetowej; g) przeprowadzenie rekrutacji, przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych, przekazywanie ich do Biura Projektu sprawdzonych pod względem formalnym, analizowanie i wyłonienie uczestników w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem; h) sporządzanie raportów z realizacji Projektu w szkole; i) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL; j) odbiór i przekazywanie realizatorom zajęć sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu w szkole; k) monitorowanie zgodności odbywania się wszystkich zajęć w szkole z harmonogramem; l) dostarczanie, kontrolowanie i odbieranie dokumentów od realizatorów zajęć w szkole; m) terminowe sporządzanie i przekazywanie Kierownikowi Projektu wymaganej dokumentacji związanej z prawidłową realizacją Projektu; n) raportowanie Kierownikowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; o) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); p) monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz przekazywanie informacji o uczestnikach Kierownikowi Projektu; q) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; r) praca na umowę cywilno - prawną w wymiarze 25 godz./m-c; s) dyspozycyjność 7 dni w tygodniu. 8) Część 5: Koordynator Szkolny Projektu w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5a, 86-105 Świecie Obowiązki Koordynatora Szkolnego w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu: a) koordynowanie i monitorowanie realizacji Projektu w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 2 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu; b) ustalanie z Kierownikiem Projektu oraz dyrektorem szkoły sposobu i terminów realizacji Projektu w szkole (harmonogramu zajęć); c) przygotowywanie i prowadzenie spotkań z rodzicami, opiekunami oraz uczestnikami projektu; d) przeprowadzenie ankiet, a także przygotowywanie zbiorczych zestawień tych ankiet; e) kontrolę poprawności wykonywania zadań powierzonych realizatorom zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz firmom zewnętrznym na terenie szkoły; f) promowanie Projektu w szkole, w tym na jej stronie internetowej; g) przeprowadzenie rekrutacji, przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych, przekazywanie ich do Biura Projektu sprawdzonych pod względem formalnym, analizowanie i wyłonienie uczestników Projektu w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 2 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu; h) sporządzanie raportów z realizacji Projektu w szkole; i) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL; j) monitorowanie zgodności odbywania się wszystkich zajęć w szkole z harmonogramem; k) odbiór i przekazywanie realizatorom zajęć sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu w szkole; l) dostarczanie, kontrolowanie i odbieranie dokumentów od realizatorów zajęć w szkole; m) terminowe sporządzanie i przekazywanie Kierownikowi Projektu wymaganej dokumentacji związanej z prawidłową realizacją Projektu; n) raportowanie Kierownikowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; o) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) p) monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz przekazywanie informacji o uczestnikach Kierownikowi Projektu; q) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; r) praca na umowę cywilno - prawną w wymiarze 10 godz./m-c; s) dyspozycyjność 7 dni w tygodniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach