Przetargi.pl
WYBÓR INWESTORA ZASTĘPCZEGO (INŻYNIERA KONTRAKTU) ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH Etap I: Adaptacja budynku Internatu i kotłowni do potrzeb kształcenia, Modernizacja stacji transformatorowej Etap II: Modernizacja budynku szkoły

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR INWESTORA ZASTĘPCZEGO (INŻYNIERA KONTRAKTU) ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH Etap I: Adaptacja budynku Internatu i kotłowni do potrzeb kształcenia, Modernizacja stacji transformatorowej Etap II: Modernizacja budynku szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH, Etap I: Adaptacja budynku Internatu i kotłowni do potrzeb kształcenia, Modernizacja stacji transformatorowej, Etap II: Modernizacja budynku szkoły 1.Czynności nadzoru inwestorskiego należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami) na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy, projekcie budowlano-wykonawczym robót budowlanych, projektach branżowych, decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej Zamawiającemu pozwolenia na budowę, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.Czynności nadzoru inwestorskiego dotyczyć będą wykonywanych następujących robót I i II etapu: -robót budowlanych w budynku internatu -robot budowlanych w budynku kotłowni -budowy stacji trafo -zagospodarowania terenu w tym drogi -roboty budowlane modernizacji szkoły 3. Koszt robót budowlanych Wykonawcy I etapu wynosi 6.937.809 zł netto, natomiast szacowany koszt robót budowlanych II etapu wynosi 4.476.590,10 zł netto. 4. Zamawiający posiada decyzje pozwolenia na budowę dla I i II etapu. 5. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym - szkoła, internat, kuchnia, mieszkania. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 Ustawy PZP) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa - załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania robót zamiennych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie zabezpieczenia p-pożarowego, zabezpieczenia BHP dla uczniów, technologii. 8. W trakcie wykonywania robót przez Wykonawcę robót planuje się, iż nastąpią częściowe odbiory zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy z Wykonawcą robót. 9. Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10. Zamawiający dysponuje dokumentacja projektową we wszystkich branżach. 11. Zamawiający żąda od Inwestora Zastępczego wykonywania wszystkich obowiązków, jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych w związku z realizacją roboty budowlanej, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp), oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją roboty budowlanej, a w szczególności z prawa budowlanego 12. Na czas egzaminów (np. matura, szkoła policealna) należy zastosować się do wytycznych Dyrekcji (roboty budowlane oraz nadzór inwestycyjny prowadzone po godzinach egzaminów, z zachowaniem ciszy i czystości, etc). 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za nadzór nad Wykonawcą robót, zabezpieczenia płynności procesu edukacyjnego prowadzonego w szkole oraz odpowiedniego środowiska użytkowników szkoły. Zamawiający dopuszcza po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem prace w dni wolne od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wymienionych poniżej: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: 85 1500 1487 1214 8006 1018 0000, z dopiskiem Wpłata wadium - ZP-4/02/13. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Zamawiający, zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę prze upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach