Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie : Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009.

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie : Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie : Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009. Nadzór inwestorski obejmować będzie kontrolę budowy inwestycji gminnej, której zakres szczegółowo został przedstawiony w załączonych do niniejszej siwz przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania robót . Nadzór prowadzony będzie nad pracami budowlanymi, które zostaną zlecone Wykonawcy stosowną umową , której projekt stanowi zał. do siwz . Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ciągłe osobiste prowadzenie kontroli wykonywanych prac w terenie związanych z remontem dróg. Wykonawca pełniący funkcje inspektora w przedmiotowym zadaniu będzie koordynatorem i inicjatorem wszelkich uzgodnień oraz pozwoleń niezbędnych do realizacji zadania. Inspektor nadzoru w ramach pełnionych obowiązków współpracować będzie z sołtysami, radnymi oraz mieszkańcami z miejscowości w której realizowana będzie inwestycja. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru określone zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do mniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługą polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość usług oraz datę realizacji robót. b) mieć w dyspozycji personel posiadający kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 4 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ 1.5 Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością. 1.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum to 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach