Przetargi.pl
Wybór Instytucji Wspomagającej Zarządzanie projektem, usługi w zakresie promocji projektu i szkolenia w ramach projektu: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3792106 , fax. 041 3722128
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3792106, fax. 041 3722128
    REGON: 00055173400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wislica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Instytucji Wspomagającej Zarządzanie projektem, usługi w zakresie promocji projektu i szkolenia w ramach projektu: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Instytucji Wspomagającej Zarządzanie (IWZ), która jednocześnie będzie podmiotem realizującym promocję projektu i szkolenia beneficjentów w ramach projektu: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Do zadań Instytucji Wspomagającej Zarządzanie (IWZ) będzie należało zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją Projektu w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, przeprowadzenie szkoleń beneficjentów oraz promocję projektu a w szczególności: A. Bieżące Zarządzanie Projektem, w tym, doradzanie Instytucji Realizującej w odniesieniu do: 1. organizacji i zarządzania Projektem; 2. sposobu jego funkcjonowania oraz wymogów związanych z wdrożeniem do realizacji; 3. identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji Projektu oraz proponowanie środków zaradczych. 4. monitorowania realizacji Projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie (w tym, w szczególności, monitorowanie i raportowanie postępów fazy realizacji projektu, zgodnie z zapisami Umowy w sprawie realizacji Projektu (zawartej pomiędzy Gminą Wiślica a WWPE), nadzór nad realizacją wskaźników rezultatu i produktu projektu; monitoring postępów w realizacji Projektu zgodnie z zatwierdzoną i zweryfikowaną dokumentacją oraz zatwierdzonymi harmonogramami; sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów; kontrola przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; przygotowywanie raportów z realizacji Projektu, realizacja zadań dotyczących monitorowania operacyjnego postępów Projektu); B. Opracowanie dokumentów formalnych i wsparcie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, dotyczących wyłonienia wykonawców robót budowlanych, usług i dostaw. Dokumenty dotyczące postępowania muszą być wykonane zgodnie z wszystkimi dokumentami stanowiącymi dokumentację aplikacyjną o dofinansowanie i zatwierdzoną przez Instytucję Pośredniczącą (Władza Wdrażająca Programy Europejskie), oraz umową o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-26-077/11-00 zawartą pomiędzy Gminą Wiślica a Instytucją Wdrażającą; Dokumentacja przetargowa dotycząca postępowań przetargowych musi zostać opracowana zgodnie z przepisami prawa polskiego. W szczególności Wykonawca wykona: a) usługi polegające na opracowaniu dokumentów wymaganych Prawem Zamówień Publicznych niezbędnych do wyłonienia Wykonawcy Wykonawców robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj , w tym: - ogłoszenie o zamówieniu; - Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym: programem funkcjonalno-użytkowym; - oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia; - wzory umów z wykonawcą/wykonawcami; dla następujących kontraktów: Kontrakt Nr 1 -na wykonawcę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu (tryb zaprojektuj - wybuduj). Wykonawca odpowiedzialny będzie za opracowanie dokumentacji projektowej i budowę infrastruktury (zaprojektuj - wybuduj) gwarantującej dostęp do Internetu dla grupy docelowej zgodnej z opisem działania 8.3 oraz umożliwiającej udostępnienie mieszkańcom Gminy szerokopasmowego Internetu w świetlicach i pracowniach Internetowych. b) usługi polegające na opracowaniu dokumentów wymaganych Prawem Zamówień Publicznych niezbędnych do wyłonienia Wykonawców usług i dostaw, w tym: - ogłoszenie o zamówieniu; - Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, - oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia. -wzory umów z Wykonawcami/Wykonawcami dla następujących kontraktu: Kontrakt Nr 2 - na Operatora Wykonawczego i dostawę sprzętu komputerowego Operator wykonawczy odpowiedzialny będzie za: - zakup hurtowego dostępu do Internetu oraz dostarczenie go do uprawnionych gospodarstw domowych oraz jednostek sektora publicznego; - dostawa i dystrybucja sprzętu komputerowego, zobowiązany będzie do dostarczenia go do uprawnionych gospodarstw domowych oraz jednostek sektora publicznego (beneficjentom ostatecznym); - administrowanie podległą infrastrukturą, bieżące utrzymanie łączy internetowych (remonty, modernizacja, naprawa); - kontrola i bieżące serwisowanie wydanych zestawów komputerowych w zakresie sprzętu, oprogramowania, oplombowania zestawów; - udzielenie wsparcia użytkownikom w sprawach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem; - ubezpieczenie sprzętu komputerowego; - podpisanie z użytkownikami indywidualnymi umów cywilno prawnych na użytkowanie sprzętu; - nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału); - odpowiedzialność za odzyskanie sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez beneficjentów końcowych (odpowiedzialność majątkowa); - opieka i odnawianie zasobów sprzętowych.; c)Szczegółowy zakres dot. Wymagań w ramach poszczególnych kontraktów określony został w Dokumentacji aplikacyjnej projektu. d) usługi w zakresie przygotowania oraz udziału w postępowaniu przetargowym, tj: - przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania do SIWZ wykonawców biorących udział w postępowaniu; -w przypadkach problemowych zapewnienie konsultacji z biegłymi o odpowiednich kwalifikacjach; -zapewnienie pomocy prawnej dla Gminy Wiślica przy rozstrzyganiu sporów dot. środków ochrony prawnej, w szczególności poprzez przygotowania propozycji odpowiedzi na pisma i odwołania (instytucji rozstrzygających spory np. do Krajowej Izby Odwoławczej) C. Wykonywanie usług administracyjno - rozliczeniowych, w tym: 1. monitoring i raportowanie budżetu projektu, zgodnie z układem wymaganym przez WWPE; 2. realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych i działań promocyjnych, związanych z Projektem (zgodnie z warunkami określonymi w umowie zawartej pomiędzy Gminą Wiślica, a WWPE), w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami Instytucji Wdrażającej; 3. uzgodnienie z Instytucją Wdrażającą wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu; 4. ocena przekazanych przez wykonawcę na etapie podpisania umowy i w trakcie realizacji zadania harmonogramów (finansowego i rzeczowego); 5. koordynacja działań prowadzonych w ramach realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ryzyk i zagrożeń; 6. monitoring postępów w realizacji projektu zgodnie ze zweryfikowaną dokumentacją oraz zatwierdzonymi harmonogramami; 7. przygotowywanie wymaganych harmonogramów przez Instytucję Pośredniczącą; 8. kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; 9. przygotowywanie raportów z realizacji inwestycji i wniosków o płatność (zgodnie z warunkami określonymi w umowie zawartej pomiędzy Gminą Wiślica, a Instytucją Wdrażającą); 10. opracowywanie dokumentów potwierdzających konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych (Protokoły Konieczności, propozycje umów dot. ww zakresu) 11. akceptacja proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych podwykonawców; 12. opiniowanie poprawek do szczegółowej dokumentacji technicznej; 13. odbiór od wykonawców rozliczeń wykonanych prac wraz z koniecznymi do rozliczenia załącznikami; 14. weryfikacja, analiza i zatwierdzanie faktur wystawionych przez wykonawców pod względem merytorycznym i finansowym oraz współpraca w tym celu ze służbami finansowymi Instytucji Wdrażającą; 15. przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych do sporządzenia wniosku o płatność; 16. przygotowywanie raportów rozliczeniowych Wykonawcy stanowiących podstawę do wystawienia faktury za dany okres rozliczeniowy; 17. dokonanie rozliczenia końcowego wykonawców poszczególnych Kontraktów w tym: skompletowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie protokołów odbioru końcowego itp.; 18. dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych, przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i przekazanie następujących dokumentów do Zamawiającego m.in. takich jak: wniosek o płatność końcową, raport końcowy, dowody OT, PT; 19. przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych; 20. rozliczenia Projektu zgodnie z wytycznymi i wymogami WWPE; 21. doradztwo w sprawie koniecznych kwestii dotyczących prawa, finansów i doradztwa związanych ściśle z Projektem. D. Usługi w zakresie nadzoru nad realizacją zadań określonych w 4-ech Kontraktach: a. sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji projektowych zaprojektowanych przez wykonawcę; b. sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawcę; c. sprawdzanie jakości usług, dostarczanych lub stosowanych przez wykonawcę urządzeń i materiałów oraz wykonywanych robót (w tym kontrola świadectw i certyfikatów wymaganych kontraktem); d. w razie konieczności odbywanie badań i inspekcji w miejscach wytwarzania elementów, komponentów oraz materiałów; e. kontrola terminu ważności ubezpieczeń zatrudnionych osób; f. kontrola prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, umową z wykonawcą, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną g. przedkładanie Gminie Wiślica wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych; h. organizowanie i prowadzenie narad technicznych, koordynacyjnych i innych spotkań; i. udział w spotkaniach organizowanych przez Gminę Wiślica; j. udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Gminie Wiślica; k. kontrola i potwierdzenie, iż Wykonawca dostarcza materiały i sprzęt wymienione w umowie; l. uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót, dostaw i usług; m. zapewnienie osoby pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, którego zakres obowiązków określony jest w ustawie Prawo Budowlane, posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe n. obowiązek zawieszenia robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła zagrozić życiu lub zdrowiu bądź spowodować znaczne straty materialne; o. nadzór nad wszystkimi próbami - wystawianie lub potwierdzanie, wystawionych przez Wykonawcę świadectw prowadzonych prób; p. uzgodnienie z Wykonawcą robót, a następnie sprawdzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej; q. zarządzanie całym procesem oddania projektu do użytkowania, r. kontrola, w tym, usługi w zakresie kontroli wykonawców w zakresie aspektów technicznych, zgodności z ofertą, jakości, stosowanych urządzeń i ich funkcjonowania, terminów i dyscypliny; przygotowanie Gminy Wiślica do obowiązkowych kontroli, określonych w umowie w Sprawie realizacji projektu, s. odbiór od Wykonawcy robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru oraz kompletu dokumentacji powykonawczej, t. odbiór od Wykonawców usług i dostaw i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz innej dokumentacji związane z odbieranymi usługami lub dostawami, u. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję usuwanych wad. E. Usługi w zakresie promocji projektu i szkolenia beneficjentów końcowych Przedmiotowa usługa dotyczy promocji i szkolenia w ramach Projektu Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia należy: - realizacja promocji zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. - realizacja szkolenia dla grupy docelowej. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia należy w szczególności: Realizacja zadań promocyjnych obejmujących: 1) Opracowanie i umieszczenie Informacji wraz z logotypem UE oraz POIG na stronach internetowych beneficjenta na temat projektu; źródła finansowania i wysokości dotacji. 2) Opracowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej z logo UE i POIG. 3) Opracowanie i druk materiałów promocyjnych (plakaty, naklejki i ulotki) w ilości: 200 sztuk. 4) Organizację i przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla pracowników Urzędu Gminy i mieszkańców Gminy Wiślica. 5) Opracowanie i druk naklejek z logo UE i POIG oraz umieszczenie ich na sprzęcie. 6) Umieszczenie informacji w mediach o zasięgu co najmniej obejmującym obszar projektu: prasa -1 artykuł, radio - emisja jednej audycji. Organizacja i przeprowadzenie 150 godzin szkoleniowych dla grup odbiorców końcowych 1) Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacje. 2) Szkolenia skierowane dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych - odrębne wiekowe grupy szkoleniowe. 3) Grupy nie większe niż 20 osobowe, 4) Wymagana liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych: a) wymagana liczba dzieci i młodzieży biorących udział w szkoleniu - 230, b) liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych na komputerach w gospodarstwach domowych - 70 osób, w tym wymagana liczba osób niepełnosprawnych biorących udział w szkoleniach opisanych w pkt a i b - 20 osób, 3. W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń. 2) Przeprowadzenie szkoleń na terenie Gminy Wiślica, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach. 3) Zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem,. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia dwóch uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym. 4) Zapewnić catering dla każdego z uczestników i trenera(ów) w czasie trwania szkoleń obejmujący (na jednego uczestnika) co najmniej: - Napoje: herbata, kawa, sok, woda mineralna - co najmniej 200 ml z każdego produktu na osobę, - Suchy prowiant: ciastka, paluszki - co najmniej 100 g z każdego produktu na osobę, - Owoce: jabłka, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki do wyboru - co najmniej 200 g na osobę, - Dodatki: cukier 1 kg , śmietanka do kawy. 5) Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. 6) Miejsce realizacji szkoleń Wykonawca winien oznakować zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 7) Zakup podręczników w ilości 300 sztuk, dostosowanych do zakresu i tematyki szkoleń, zawierających opis różnych systemów operacyjnych i programów użytkowych, uwzględniając przy tym różne grupy odbiorców (młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze) oraz ich zaawansowanie w obsłudze komputera. 8) Wykonać szkolenia w nieprzekraczalnym terminie 60 dni od momentu rozpoczęcia pierwszego dnia szkoleń. 9) Opracować harmonogram szkolenia uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godzin wraz z przerwami, rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 20:00. 10) Wydać każdemu uczestnikowi szkolenia, po jego zakończeniu dyplom pamiątkowy ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 11) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie szkolenia oryginał protokołu, na który składają się następujące dokumenty : Imienne listy obecności potwierdzające ukończenie szkolenia wraz z tematami przedmiotowych zajęć szkoleniowych, zawierające informacje o miejscu, dacie i godzinach w jakich odbyło się szkolenie oraz podpisy uczestników i trenera. - Listę z potwierdzeniem odbioru podręczników oraz odbiór cateringu przez uczestników szkolenia - Zdjęcia wykonane podczas szkoleń - dokumentacja fotograficzna na płycie CD zawierająca co najmniej po 6 sztuk zdjęć z każdej grupy i każdego dnia szkoleń, przedstawiające uczestników podczas wykładu, pracy własnej przy komputerze oraz odbioru posiłków w przerwie kawowej. Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 721100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Busko/o Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: wadium na Wybór Instytucji Wspomagającej Zarządzanie Numer sprawy: OR.271.9.2013 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego nie później niż do 24.07.2013 r. do godz. 08:00 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. U W A G A!!! W przypadku: - Wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał dokumentu wadialnego - przelewu, - Wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wislica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach