Przetargi.pl
Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Staszów - Instytucja Wspomagająca Zarządzanie

Gmina Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8642014 , fax. 015 8643261
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Staszów
    ul. Opatowska 31 31
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8642014, fax. 015 8643261
    REGON: 83040974900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Staszów - Instytucja Wspomagająca Zarządzanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wybór podmiotu wspierającego realizację Projektu Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Staszów w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało w szczególności: 1) Zarządzanie projektem, polegające na świadczeniu usług związanych z doradztwem, zarządzaniem, kontrolą oraz nadzorem nad realizacją zadania Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Staszów; 2) Udzielenie pomocy Zamawiającemu w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), na: a) wyłonienie wykonawcy realizującego Promocję Projektu, b) wyłonienie wykonawcy realizującego szkolenia dla grupy beneficjentów końcowych, c) wyłonienie wykonawcy odpowiedzialnego za budowę infrastruktury teleinformatycznej, d) zakup sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, e) wyłonienie Operatora Wykonawczego Projektu, w tym w szczególności przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia i ewentualnych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Przedłożenie ww. dokumentacji niezgodnej z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych oraz wymogami wynikającymi z Programu, będzie traktowane jako niewykonanie zamówienia w terminie i będzie skutkowało naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami we wzorze umowy; 3) Udział w naradach technicznych; 4) Wsparcie wyłonienia grupy docelowej 30 docelowych beneficjentów końcowych, w tym m.in. opracowanie wraz z Zamawiającym oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Staszowie, procedury aplikacyjnej dla beneficjentów, zredagowanie ogłoszenia, uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnej, opracowanie kryteriów wyłonienia beneficjentów ostatecznych zgodnie z wymaganiami Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion; 5) Nadzór inwestorski nad realizacją procesu budowy infrastruktury teleinformatycznej (w trybie zaprojektuj i wybuduj) umożliwiającej przyłączenie beneficjentów końcowych do Internetu, wybudowana infrastruktura będzie wykonana w technologii bezprzewodowej (np. WiMAX (lub LMDS), Wi-Fi), dedykowana wyłącznie grupie docelowej projektu; 6) Udział w odbiorach częściowych oraz końcowych; 7) Analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych przez Wykonawców; 8) Rozliczanie projektu, m.in.: a) Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur wystawionych przez Wykonawców oraz dokumentów do rozliczenia prac i usług związanych z realizacją projektu, b) Przygotowywanie ewentualnych zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, c) Komunikacja i przekazywanie raportów do Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, d) Raportowanie do zamawiającego postępów realizacji wszystkich etapów projektu - rzeczowe i finansowe, e) Bieżące monitorowanie wskaźników projektu zgodnie ze źródłami danych do prezentacji wskaźników zawartych we wniosku aplikacyjnym, f) Udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom upoważnionym do przeprowadzania kontroli w trakcie trwania i po zakończeniu projektu, g) Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji projektu oraz bezpośrednia współpraca z instytucjami przeprowadzającymi kontrole, h) Sporządzanie wniosków o refundację oraz wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, i) Monitorowanie postępu finansowego Projektu dotyczącego wydatków związanych z projektem, j) Sporządzanie i aktualizowanie planów płatności i prognozy wydatków dotyczących projektu; k) Przygotowywanie sprawozdawczości, rozliczeń finansowych projektu w części finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia ustala się na okres od podpisania umowy do 29 czerwca 2013 r. z zastrzeżeniem, że: - opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla zamówienia na wyłonienie wykonawcy realizującego promocję projektu wykonane będzie w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy, - opracowanie szczegółowego opisu zamówienia dla zamówienia na wyłonienie realizującego szkolenia dla grupy beneficjentów końcowych wykonane będzie w ciągu 3 tygodni od podpisania umowy, - opracowanie szczegółowego opisu zamówienia dla zamówienia na wyłonienie wykonawcy odpowiedzialnego za budowę infrastruktury teleinformatycznej wykonane będzie w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy, - opracowanie szczegółowego opisu zamówienia na zakup sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem wykonane będzie w ciągu 5 tygodni od podpisania umowy, - opracowanie szczegółowego opisu zamówienia dla zamówienia na wyłonienie Operatora Wykonawczego wykonane będzie w ciągu 6 tygodni od podpisania umowy. Ww. terminy mogą ulec zmianie zgodnie z § 9 ust. 2 projektu umowy - załącznik Nr 9 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 721100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipstaszow.wrota-swietokrzyskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach