Przetargi.pl
Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi dla zadania inwestycyjnego p.n.: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul.Oświęcimskiej

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi dla zadania inwestycyjnego p.n.: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul.Oświęcimskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje na siebie pełnienie obowiązków w zakresie robót mostowych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul. Oświęcimskiej. Zakres robót mostowych: - rozbiórka konstrukcji mostu wraz z podporami i fundamentami, - wykonanie nowego mostu o długości ok. 21,0 mb, posadowionego za pośrednictwem pali wielkośrednicowych wraz z dojazdami do obiektu oraz przebudową sieci teletechnicznych Dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowią załącznik do SIWZ. Realizacja zamówienia - pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót mostowych, odbywać się będzie w okresie wykonywania (realizacji) robót budowlanych związanych z przebudową mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul. Oświęcimskiej. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależnione są od przebiegu postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie: zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przekazywanie dokumentacji i frontu robót wykonawcom, załatwianie spraw formalno - prawnych, sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w zakresie wynikającym z obowiązków określonych w przepisach Prawa budowlanego, przy ilości pobytów zapewniającej prawidłową realizację inwestycji minimum 1 raz w tygodniu oraz na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających obecności Inspektora, a w razie niemożności sprawowania nadzoru z przyczyn losowych - należy zapewnić zastępstwo na własny koszt przez osobę uprawnioną do sprawowania nadzoru, - pobyt inspektora na budowie będzie dokumentowany wpisami do dziennika budowy, które stanowić będą podstawę wystawienia faktur za nadzór, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i przekazaniu obiektów do użytkowania, obsługa ekonomiczna inwestycji w zakresie merytorycznej i formalno - rachunkowej kontroli faktur wykonawcy robót wraz z opisywaniem i potwierdzaniem faktur, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań, współpraca z biurem autorskim projektu oraz koordynacja nadzorów autorskich, sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych otrzymywanych od wykonawcy robót, przygotowanie materiałów niezbędnych do rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie środków własnych Inwestora i środków zewnętrznych, obrona interesów zamawiającego, bieżące informowanie zamawiającego o postępie prac w czasie całego procesu inwestycyjnego. Zamawiający zobowiązuje się do: zapewnienia środków finansowych na pokrycie całości kosztów realizacji inwestycji i obsługi inwestycyjnej, wyznaczenia pracownika UM Bieruń do współpracy z wykonawcą (Inspektorem), wydawania decyzji w sprawach tego wymagających, zawiadamiania wykonawcy w formie pisemnej o zmianach zakresu rzeczowego inwestycji, współudziału w zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, zapłaty faktur po ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez wykonawcę (Inspektora), zapłaty należytego wynagrodzenia za pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestycyjnego. Środki finansowe za realizację zadań inwestycyjnych Inwestor przekazywać będzie bezpośrednio na konto wykonawcy robót, na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych przez wykonawcę (Inspektora) faktur. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w SIWZ ,dziale V.A.1.a). 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji tego zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wykazu, o którym mowa w SIWZ w dziale V.B.1 i 2, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert wykonawca prowadził nadzory nad budową min. 2 mostów oraz dokumentów ( np. referencji) potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w SIWZ w dziale V.A. 1 b) oraz oświadczenia , o którym mowa w SIWZ w dziale V.A.7 , że osoba, która będzie prowadziła nadzór nad budową mostu posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń - uprawnienia mostowe. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w SIWZ w dziale V.A.1 d). 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w SIWZ w dziale V.A.2. 6. Spełniają wymagania wynikające z oświadczeń wymienionych w dziale V.A.6,8,9 i 10 oraz inne wymagania określone ustawą Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia na z podstawie załączonych do oferty oświadczeń, o którym mowa w SIWZ ,dziale V.A.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp: a. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, c. dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 3. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 4. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 5. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4, podpunkty 7 i 8 SIWZ). 6. Oświadczenie osoby osób podpisujących ofertę , że jest są uprawniona -e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. 7. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do nadzorowania robót mostowych i posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaconymi składkami członkowskimi na dzień otwarcia ofert. 8. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi zasobami lub korzystaniu z zasobów innych podmiotów. 9. Zobowiązanie innych podmiotów, że będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( w przypadku ich uczestnictwa). 10. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, a w przypadku pełnomocników - odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. B. DOKUMENTY Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226/2009, poz. 1817), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (wymaga się poświadczenia każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Wykaz prowadzonych w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - nadzorów nad budową min. 2 mostów. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, niezbędne do spełnienia warunku, zostały wykonane należycie. Uwaga: 1.Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 226/09 poz.1817), par. 1.ust.2 i 3 : ust.2: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 2 rozporządzenia. ust.3:Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art.22 ust. pkt 1 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.,26 ust.2b ustawy wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust.1 pkt 9 rozporządzenia, dotyczącej tych dokumentów. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wszystkie dokumenty , o których mowa w SIWZ , sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach