Przetargi.pl
Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych, któremu zostanie powierzona kontynuacja budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych, któremu zostanie powierzona kontynuacja budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) przez Generalnego Wykonawcę. Ukończony budynek ukończony stanowić będzie siedzibę ośrodka innowacyjności specjalizującego się w zakresie odnawialnych źródeł energii. 2. Roboty budowlane, o których mowa w pkt. 3.1 siwz prowadzone będą na podstawie następujących dokumentacji: 1) Wykonanie robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, działka nr 12/3 (podstawowa) wraz z dokumentacją aranżacji pomieszczeń i dokumentacją uzupełniającą w zakresie instalacji wentylacji, zmian podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji i pomieszczeń o nr 2.15,2.14,2.13, 2.31,2.12, na I piętrze seg. C.; 2) Wykonanie Gruntowego Wymiennika Ciepła współpracującego z instalacją wentylacji w nowobudowanym budynku oznaczonym numerem 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; 3) Projekt instalacji AV 4) Projekt przyłącza Wodociągowego z 2012 r. 5) Projekt przyłącza Elektroenergetycznego sN 6) Projekt układu zasilania z rewizją z 10.2012 r. 7) Projekt wykonawczy pośredni układ pomiaru energii elektrycznej. 8) Projekt kanalizacji teletechnicznej. 3) Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8. 4. Budynek nr 8, w którym prowadzone będą roboty składające się na przedmiot zamówienia jest wykonany w stanie surowym, zamkniętym. W budynku są zrealizowane częściowo instalacje elektryczne - poza układem zasilania, częściowo zrealizowano również pozostałe instalacje: instalacje fotowoltaiki, instalacje sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, instalacje niskoprądowe i roboty budowlano - wykończeniowe. Na poziomie -1,0 seg B znajdują się pomieszczenia techniczne, w których będzie zlokalizowana stacja trafo, rozdzielnia elektryczna sN i nN, pomieszczenia pompy ciepła i central wentylacyjnych. W budynku będą prowadzone prace wykończeniowe i dokończone instalacje sanitarne po wyłonieniu nowego Wykonawcy. 5. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.2 siwz, przedmiary robót będące dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa. Udostępnienie ww. dokumentów następować będzie wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, po złożeniu pisemnego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót zostaną udostępnione wnioskującym Wykonawcom w wersji elektronicznej na płycie CD, według wyboru Wykonawcy za odbiorem osobistym lub wysyłana za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pobranie dokumentacji podlega opłacie w kwocie: a) 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) - dla Generalnego Wykonawcy; b) 30 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) - za jeden zakres dla Wykonawców składających oferty częściowe; płatnej na konto Zamawiającego o nr: 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493. Dowód uiszczenia ww. opłaty stanowić powinien załącznik do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu drugim. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla Generalnego Wykonawcy obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) dokończenie wykonania robót budowlano - wykończeniowych, dostawa i montażu 2 dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego, dokończenie wykonania: wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji chłodu technologicznego, instalacji centralnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji teletechnicznych (system telewizji dozorowej, okablowanie strukturalne, kontroli dostępu, pomiaru temperatury, system nagłośnienia budynku), wykonanie instalacji automatyki i BMS, dokończenie wykonania instalacji elektrycznych wraz z układem zasilania, instalacji elektrowni fotowoltaicznej, 2) Dokończenie wykonania uzbrojenia terenu oraz wykonanie przyłącza wody, odprowadzenie ścieków i wód opadowych; dokończenie wykonania instalacji źródła ciepła i chłodu, wykonanie Gruntowego Wymiennika Powietrza współpracującego z instalacją wentylacji w budynku, 3) urządzenie i zagospodarowanie terenu: 3.7.3.1 wykonanie chodników i dojazdów do budynku, 3.7.3.2 dokończenie wykonania schodów, ramp i podestów przed budynkiem, 4) roboty przygotowawcze; 5) wykonanie robót wykończeniowych zgodnie z dokumentacją wykonawczą i projektem aranżacji pomieszczeń; 6) dostawę wraz z montażem 2 transformatorów elektroenergetycznych typ EN4RAGBB 20/042kV, 2000kVA wraz z szynoprzewodami zgodnie z dokumentacją; 7) wykonanie układu zasilania - w zakresie dostawy wraz z montażem rozdzielnicy głównej, szynoprzewodów i przyłącza kablowe 1 do agregatu prądotwórczego, jak również sprzęt BHP i ochronny; 8) dostawę wraz z montażem rozdzielni sN oraz elektrycznych rozdzielni piętrowych; 9) uzyskanie pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego odbioru prac w zakresie montażu dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego; 10) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego SN na odcinku od projektowanej rozdzielni SN 20kV zlokalizowanej na działce 12/27 do nowobudowanego budynku; 11) wykonanie stosownych podłączeń do istniejących instalacji elektrycznych w budynku; oraz udzielenie gwarancji na kompatybilność całej instalacji elektrycznej w budynku; 12) wykonanie przejść przez stropy, ściany, uzupełnienie ubytków tynków, kontrola jakości; pomiary elektryczne; 13) odbiory końcowe; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi instalacji układu zasilana; 14) uporządkowanie terenu i obiektu po wykonaniu prac; zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 15) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, wykonanie tymczasowego przyłącza energii elektrycznej wraz z zamontowaniem liczników; 16) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 17) opracowanie scenariusza i instrukcji p.poż. dla obiektu oraz dostarczenie i zamontowanie wg niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p.poż; 18) opracowanie instrukcji obsługi i użytkowania budynku; 19) wykonanie mapy obiektu i naniesienie w zasobach geodezyjnych w 6 egzemplarzach. Zamawiający przedstawia następujące zakresy, na które mogą być składane oferty częściowe: 1) zakres nr 1 - wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego, zagospodarowaniem terenu, opracowaniem scenariusza i instrukcji p.poż. dla obiektu oraz dostarczenie i zamontowanie wg niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p.poż. oraz wykonanie mapy obiektu i naniesienie w zasobach geodezyjnych w 6 egzemplarzach na podstawie dokumentacji wykonawczej architektoniczno-budowlanej i projektu aranżacji wnętrz oraz nowego podziału pomieszczeń na ostatniej kondygnacji i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 2) zakres nr 2 - kontynuacja wykonania wewnętrznych instalacji źródła ciepła i chłodu, chłodu technologicznego, instalacji wentylacji oraz kontynuacja wykonania sieci zewnętrznych wraz z przyłączem wodociągowym w ul. Załęskiej, wykonanie przyłącza kanalizacji teletechnicznej od ul. Załęskiej i zagospodarowaniem terenu na podstawie dokumentacji wykonawczej dla poszczególnych instalacji i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 3) zakres nr 3 - wykonanie Gruntowego Wymiennika Ciepła współpracującego na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 4) zakres nr 4 - kontynuacja wykonania instalacji elektrycznych z dostawą i montażem opraw oświetleniowych wraz z rozdzielnicami piętrowymi i szynoprzewodami niskiego napięcia, instalacji niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznych, wykonanie instalacji systemów AV dla sal konferencyjnych i Sali multimedialnej, wykonanie instalacji automatyki i BMS, wykonanie układu zasilania wraz z dostawą transformatorów i szynoprzewodów, rozdzielni głównej i rozdzielni średniego napięcia oraz przyłącza energetycznego sN na odcinku od projektowanej rozdzielni SN 20kV zlokalizowanej na działce 12/27 do budynku na podstawie dokumentacji wykonawczej instalacji elektrycznych, instalacji układu zasilania i pośredniego układu pomiaru energii elektrycznej, projektu przyłącza elektroenergetycznego, projektów systemów AV, projektu wykonawczego instalacji automatyki i BMS, projektów wykonawczych instalacji niskoprądowych oraz przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 5) zakres nr 5 - wykonanie dokumentacji projektowej instalacji i wykonanie na jej podstawie montażu oraz uruchomienia agregatu prądotwórczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach:: 13.1.1 przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 280.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy 00/100); 13.1.2 przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100); 13.1.3 przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100); 13.1.4 przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 8.000,00 zł (osiem tysięcy 00/100); 13.1.5 przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy 00/100); 13.1.6 przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: 1) w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - budynek pasywny, 2) gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); 3) gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach