Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Przemyska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 212 560 , fax. 166 215 297
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
ul. Przemyska 15
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 166 212 560, fax. 166 215 297
REGON: 65022843500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór firmy finansującej zakup fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór firmy finansującej zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki VOLVO FM 6x2 330KM z zabudową MEDIUM XL do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu sp. z o.o., ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, KRS 0000123566 na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta, Makowisko 163, w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu. Ww. samochód zostanie nabyty przez Leasingodawcę od nw. Dostawcy, na zasadzie umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą a Dostawcą z udziałem Zamawiającego. 2. Finansowaniem będzie objęty fabrycznie nowy pojazd specjalistyczny typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników, określony w pkt 1. Rok produkcji pojazdu – 2020. 3. Dostawca samochodu „EKOCEL” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rekowie Górnym pod adresem ul. Nowa nr 8 , 84-123 Połchowo, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000129696, posiadająca REGON 273547304, NIP 6342160000, kapitał zakładowy 1 653 000,00 zł, został wybrany przez Zamawiającego na podstawie przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego – oznaczenie sprawy: PGKiM – DAP 26.9.2019. 4. Wartość wybranego pojazdu wynosi: netto 859 000,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100), plus należny podatek VAT w wysokości 23 %, tj. 197 570,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100). Wartość brutto pojazdu wynosi 1 056 570,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100). 5. Parametry techniczne pojazdu zawiera oferta Dostawcy (Zbywcy ) z dnia 09.12.2019r. roku wraz ze specyfikacją techniczną pojazdu z dnia 17.12.2019r. oraz SIWZ z dnia 25.11.2019r. zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w prowadzonym postępowaniu na dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników, przeznaczonego do sfinansowania przez wskazanego Wykonawcy i wybranego w odrębnym postępowaniu przez Zamawiającego Leasingodawcę - PGKiM – DAP 26.9.2019. Ww. dokumenty stanowią załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 6. Gwarancja – pojazd objęty jest 24-miesięczną gwarancją na całość pojazdu bazowego (podwozia) i 24-miesięczną gwarancją na całość zabudowy pojazdu. Bezpłatne naprawy i przeglądy w okresie gwarancji. 7. Rodzaj leasingu: leasing operacyjny z wykupem końcowym Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U.2019.865 z dnia 2019.05.10). 10 Szczegółowe wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień: 1) Okres leasingu: 60 miesięcy. 2) Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto 3) Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto 4) Opłata manipulacyjna – 0% 5) Liczba rat leasingowych: 59 6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M. 7) Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych począwszy od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. 8) Własności przedmiotu leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu o której mowa w pkt. 3) powyżej. 11. Zamawiający samodzielnie ubezpieczy samochód, dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia samochodu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela. Ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, AC, NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia. 12. Podatek transportowy w całym okresie trwania umowy płatny przez Zamawiającego. 13. Koszty za rejestrację samochodu ponosi Zamawiający. 14. W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu leasingu w urządzenie typu GPS. 15. Pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubaczów oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-12-09 - Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków europejskich w kwocie 2.000.000 zł
Dodano: 2019-11-06 - „Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych Gminy”
Dodano: 2018-10-30 - ubezpieczenie majątku i inych interesów Gminy Krasiczyn
Dodano: 2018-01-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszanica oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olszanica na lata 2018 – 2023 roku„
Dodano: 2017-11-08