Gmina Olszanica ogłasza przetarg
- Adres: 38722 Olszanica,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica 81
38722 Olszanica, woj. podkarpackie
tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
REGON: 37044005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszanica oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olszanica na lata 2018 – 2023 roku„ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszanica oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olszanica . Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Olszanica oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych, polegającej na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących Gminy Olszanica oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wydawanie zaświadczeń o prowadzonych rachunkach, b) otwieraniu i prowadzeniu rachunków pomocniczych Gminy Olszanica oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki oraz wydawanie zaświadczeń o prowadzonych rachunkach, c) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych, d) miesięcznej kapitalizacji odsetek naliczanych przez bank; e) realizacji zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej; f) przyjmowaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku -znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego- wpłat gotówkowych własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków i innych należności niepodatkowych oraz wpłat za wodę i ścieki dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej. g) dokonywaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku -znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego- wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u Zamawiającego np. listy wypłat zasiłków i świadczeń) zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego; i) przenoszeniu na rachunek bieżący budżetu Gminy w ostatnim dniu miesiąca dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach pomocniczych gminy oraz jednostek podległych j) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych. 2) Utworzenie i prowadzenie punktu obsługi kasowej lub filii banku, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego przez cały okres bankowej obsługi budżetu Gminy Olszanica i jednostek organizacyjnych Gminy. 3) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej: a) instalacja systemu; b) obsługa systemu, c) przeszkolenie wskazanych pracowników. 4) udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na sfinansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej uchwałą budżetową odrębnie dla każdego roku budżetowego. Zamówieniem niniejszym objęta jest Gmina Olszanica oraz następujące jednostki organizacyjne Gminy Olszanica: - Gminna Biblioteka Publiczna w m. Olszanica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w m. Olszanica - Szkoła Podstawowa w Olszanicy - Zespół Szkół Publicznych w m. Uherce Mineralne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe ( Dz.U. z 2015 r poz. 128 z póżn.zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór firmy finansującej zakup fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych z funkcją mycia pojemników w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym
Dodano: 2020-01-28 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubaczów oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-12-09 - Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków europejskich w kwocie 2.000.000 zł
Dodano: 2019-11-06 - „Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów oraz jednostek organizacyjnych Gminy”
Dodano: 2018-10-30 - ubezpieczenie majątku i inych interesów Gminy Krasiczyn
Dodano: 2018-01-08