Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg
- Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
ul. Krasickiego 9
42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2024 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią „Istotne warunki, które zostaną wprowadzone do umowy” (załącznik nr 6 do siwz) oraz „Opis przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 7 do siwz) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo Bankowe (Dz.U.2018.2187 t.j. ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do siwz. 2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2. 5.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi bankowe na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. obejmujące obsługę rachunku bieżącego oraz udzielenie kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżąc(...)
Dodano: 2024-02-15 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Toszek i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-11-10 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-18 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.
Dodano: 2022-10-04 - „Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Orzesze i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2021-31.12.2025r.”
Dodano: 2021-01-27 - Bankowa obsługa budżetu gminy Będzin i jej jednostek organizacyjnych oraz wskazanych Instytucji Kultury na lata 2021-2024
Dodano: 2021-01-22 - Bankowa obsługa budżetu gminy Będzin i jej jednostek organizacyjnych oraz wskazanych Instytucji Kultury na lata 2021-2024
Dodano: 2020-12-03 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Toszek i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-11-18 - Bankowa obsługa budżetu gminy Będzin i jej jednostek organizacyjnych oraz wskazanych Instytucji Kultury na lata 2021-2024
Dodano: 2020-11-16 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022
Dodano: 2020-10-06