Przetargi.pl
Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu budżetu Gminy Inowłódz w 2016 roku do wysokości 2.836.826,00 PLN

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu budżetu Gminy Inowłódz w 2016 roku do wysokości 2.836.826,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, budżetu Gminy Inowłódz w 2016 roku do wysokości 2.836.826,00 PLN (słownie: dwa miliony osiemset trzydzieści sześć tysięcy osiemset dwadzieścia sześć złotych 00/100). 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu. 3. Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek Zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy (pisemnie, faksem, drogą elektroniczną). Termin uruchomienia transzy kredytu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 5 dni od przekazania dyspozycji przez zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transzy kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty (patrz Rozdział XVII SIWZ). Przewiduje się uruchomienie dwóch transz: I transza w dniu 8 grudnia 2016 r. w kwocie 1.500.000,00 zł, II transza w dniu 22 grudnia 2016 r. w kwocie 1.336.826,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminów uruchomienia transz. 4. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji za uruchomienie kredytu oraz poszczególnych transz. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 6. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu. 7. Kredyt spłacany będzie w latach 2024-2030 w miesięcznych ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2024 r. do dnia 31.12.2030 r. 8. Harmonogram spłaty kredytu: - rok 2024: 30.000,00 PLN x 12 m-cy = 360.000,00 PLN - rok 2025: 40.000,00 PLN x 12 m-cy = 480.000,00 PLN - rok 2026: 20.000,00 PLN x 12 m-cy = 240.000,00 PLN - rok 2027: 30.000,00 PLN x 12 m-cy = 360.000,00 PLN - rok 2028: 40.000,00 PLN x 12 m-cy = 480.000,00 PLN - rok 2029: 40.000,00 PLN x 12 m-cy = 480.000,00 PLN - rok 2030: 40.000,00 PLN x 10 m-cy = 400.000,00 PLN - rok 2030: 36.826,00 PLN x 1 m-c = 36.826,00 PLN 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 10. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 11. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach