Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2836301 , fax. 032 2836344
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2836301, fax. 032 2836344
REGON: 00051568400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wspomaganie zarządzania kryzysowego zasobem mapowym miasta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru technicznego dla Zamawiającego Miasta Bytom przy realizacji Projektu pn. Wspomaganie zarządzania kryzysowego zasobem mapowym miasta współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu R - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca winien: 1)wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na: a) pełnieniu funkcji inżyniera projektu w ramach projektów społeczeństwa informacyjnego, b) uczestniczył w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jako podmiot zarządzający, nadzorujący lub kontrolujący w zakresie co najmniej 1 projektu na łączną kwotę dotacji nie mniejszą niż 1 mln. zł., potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie (realizacja mogła wynikać z jednej lub dwóch umów) 2)wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą co najmniej 2 osoby (którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca), które posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie: a) kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej funkcjonującego w oparciu o udostępnianie danych za pomocą dedykowanych portali; b) kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej operujących danymi i funkcjami, co najmniej trzech dziedzin z zakresu: internetowej mapy miasta, wsparcia procesów inwestowania, infrastruktury technicznej, infrastruktury bezpieczeństwa, zdalnej edukacji, metadanych; c) kierowania procesami odbioru technicznego w zakresie budowy i zasilania baz danych, inwentaryzacji i digitalizacji zasobów na potrzeby systemów informacji przestrzennej; d) nadzorów technicznych nad pracami geodezyjno - kartograficznymi, w tym ewidencji gruntów i budynków oraz fotogrametrii i teledetekcji, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli dla każdego z ww. zakresów zostaną wskazane co najmniej dwie osoby (mogą to być te same osoby dla wszystkich lub wybranych zakresów). 3)wykazać, iż osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii oznaczone 1 i 2 oraz w zakresie fotogrametrii oznaczone 7. 3.Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów) 7.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn.: Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego
Dodano: 2013-10-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 39/PN/13 NA ŚWIADCZENIE USŁUG INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN.: WPROWADZENIE E-USŁUG W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2013-09-25 - Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego
Dodano: 2013-08-29 - Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem: Ocena stanu populacji oraz ochrona ex situ wybranych dziko rosnących gatunków roślin rzadkich i zagrożonych na terenie Polski - pełnienie funkcji koordynatora finansowo-technicznego projektu
Dodano: 2013-05-17 - MONITORING PROJEKTU CZAS NA WŁASNĄ FIRMĘ
Dodano: 2012-09-25 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-05-23 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-27 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-03 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Dodano: 2011-10-04 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2011-10-03