Przetargi.pl
Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez wykorzystanie technik informacyjnych i komunikacyjnych w powiecie leszczyńskim

Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5296834
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
    Plac Kościuszki 4 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5296834
    REGON: 41110291700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leszczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez wykorzystanie technik informacyjnych i komunikacyjnych w powiecie leszczyńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury sprzętowej i sieciowej oraz przeprowadzeniem wymaganych szkoleń. Część nr 1 obejmuje: Dostawę oprogramowania (Elektroniczny Obieg Dokumentów, Platforma e-Urząd, Wzory Dokumentów Elektronicznych oraz Ścieżek Workflow), usługi związane z wdrożeniem oprogramowania oraz szkolenie (dla użytkowników, liderów oraz administratorów) w zakresie użytkowania oprogramowania. Część nr 2 obejmuje: Dostawę infrastruktury sprzętowej i sieciowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a (część nr 1) i nr 1b (część nr 2 ) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 - 5 000,00 zł Część nr 2- 4 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy, w tym w szczególności: 1) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: a) trzy dostawy sprzętu komputerowego za kwotę co najmniej 150 tys. zł brutto każda (dotyczy części nr 2 zamówienia), b) trzy zamówienia polegające na łącznej dostawie i wdrożeniu autorskiego systemu elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z elektroniczną skrzynką podawczą zgodną z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29-09-2005 w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym oraz Biuletynu Informacji Publicznej, wraz z przeszkoleniem użytkowników w zakresie wdrożonego oprogramowania, za kwotę co najmniej 400 tys. zł brutto każde. Wdrożenie powinno obejmować co najmniej 60 użytkowników wewnętrznych (dotyczy części nr 1 zamówienia) c) trzy zamówienia polegające na zaprojektowaniu, uruchomieniu i wdrożeniu portalu internetowego opartego o CMS w jednostkach Administracji Publicznej (dotyczy części nr 1 zamówienia). d) jedno wdrożenie w jednostce administracji publicznej zintegrowanego, centralnie zarządzanego systemu bezpieczeństwa składającego się z elementów współpracujących ze sobą: kart inteligentnych w formie identyfikatorów pracowniczych, usług jednokrotnego logowania SSO dostosowanych do pracy z oprogramowaniem dedykowanym dla administracji publicznej, usług katalogowych, infrastruktury PKI, podpisu kwalifikowanego oraz komponentów technicznych w postaci kart inteligentnych i oprogramowania (dotyczy części nr 1 zamówienia). 2) Potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części nr 1 - 300.000,00 zł, b) dla części nr 2 - 200 000,00 zł W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca musi wykazać się posiadanymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 500 000,00 zł. 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) dla części nr 1 - 300.000,00 zł, b) dla części nr 2 - 200 000,00 zł W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 4, 5, niniejszego Rozdziału: 1) pkt 1, 4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) pkt 3 - składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 6. ppkt 1) lit. a i b oraz ppkt 2) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6. ppkt 1) lit. c SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6. ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 6. ppkt 3) SIWZ stosuje się odpowiednio. 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę określoną w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia określoną w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ. 10. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień spełniających wymagania określone w Rozdziale VIII pkt 1. SIWZ wraz z podaniem wartości zamówienia brutto, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 11. Dokumenty załączone do oferty, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach