Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20 18/20
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
REGON: 01751079400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie weryfikacji realizacji wymagań wobec operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe (operatora publicznego) co do sposobu prowadzenia ksiąg rachunkowych i rachunku kosztów zgodnie z wymogami określonymi w art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2003 r. w sprawie sposobu podziału kosztów operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe (Dz. U. Nr 232, poz. 2327). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie weryfikacji realizacji wymagań wobec operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe (operatora publicznego) co do sposobu prowadzenia ksiąg rachunkowych i rachunku kosztów zgodnie z wymogami określonymi w art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2003 r. w sprawie sposobu podziału kosztów operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe (Dz. U. Nr 232, poz. 2327). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne musza spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien: 1) posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie: a) analizy zasad rachunkowości i/lub analizy sprawozdań z prowadzonej rachunkowości, oraz b) badania sprawozdania finansowego i/lub audytu wyników kalkulacji kosztów. Jedno z dwóch wymaganych zamówień powinno być wykonane u/dla operatora pocztowego lub telekomunikacyjnego. Wartość każdego wskazanego w wykazie zamówienia nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). 2) dysponować minimum czterema osobami (Kierownik Zespołu i trzech członków Zespołu), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają poniżej wymienione doświadczenie i kwalifikacje lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a) w zakresie przeglądu sprawozdań finansowych: - praktyczna znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.); - znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; - doświadczenie w analizie sprawozdań finansowych dla klientów reprezentujących różne sektory gospodarki, w szczególności dla przedsiębiorstw usługowych; b) w zakresie rachunkowości zarządczej: - praktyczna znajomość rachunku kosztów; - doświadczenie w projektowaniu systemów raportowania finansowego i zarządczego; - doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie zarządzania kosztami i/lub ich optymalizacji; c) w zakresie doradztwa: - praktycznej znajomości ustawy Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi oraz dyrektyw Unii Europejskiej dotyczących rynku pocztowego; - umiejętności oceny wpływu zastosowanych rozwiązań w zakresie rachunku kosztów nie spełnienie wymogów ustawowych, przypisanych operatorowi świadczącemu usługi powszechne; 3) Kierownik Zespołu musi posiadać uprawnienia biegłego rewidenta; 4) Kierownik Zespołu powinien dodatkowo posiadać doświadczenie i kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami: - doświadczenie w doradztwie dla klientów działających w branżach regulowanych; - doświadczenie w kierowaniu kompleksowymi projektami doradczymi; - doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowymi zespołami projektowymi, składającymi się z przedstawicieli klienta i doradcy; - doświadczenie w realizacji co najmniej 1 zamówienia określonego w pkt 7.3.1)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzajace spełnienie warunku 1: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (jeżeli dotyczy) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzajace spełnienie warunku 2: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; i 2) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie; i 3) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; i/lub 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w sąsiedztwie istniejącego dworca PKP w Siedlcach
Dodano: 2016-05-09 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu Rewitalizacja linii kolejowych nr 140/169/179/885/138 połączenia: Orzesze Jaśkowice - Tychy - Baraniec - KWK Piast - Nowy Bieruń - Oświęcim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-20 - Opracowanie Studium Wykonalności, propozycji Wniosku o dofinansowanie projektu, przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego wniosku oraz wsparcie Zamawiającego w procesie aplikacyjnym podczas postępowania konkursowego w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa wraz z aktualizacją dokumentacji w trybie konkursu dla projektu: Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym państwa, zwanego dalej PDS
Dodano: 2016-04-07 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu: Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew
Dodano: 2016-04-06 - Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2016-02-08 - Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: Modernizacja i wdrożenie nowych rozwiązań oraz usług w Systemie Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112 - nr sprawy 274/BŁiI/15/DG
Dodano: 2015-12-18 - Opracowanie Raportu podsumowującego realizację (III) działań w zakresie wdrażania i upowszechniania Modelowego Standardu Aktywnej Integracji, zwanego dalej Raportem.
Dodano: 2015-10-19 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu pn. Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 na odcinku Toruń Wschodni - Chełmża
Dodano: 2015-08-24 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu Rewitalizacja linii kolejowej nr 221 Gutkowo -Braniewo
Dodano: 2015-08-05