Przetargi.pl
Wsparcie osób starszych i niesamodzielnych poprzez rozbudowę pionu rahabilitacji i zakup sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży

Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2820570 , fax. 067 2829321
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa
    ul. Żeromskiego 29 29
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2820570, fax. 067 2829321
    REGON: 00030851900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpowiatowy@chodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie osób starszych i niesamodzielnych poprzez rozbudowę pionu rahabilitacji i zakup sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku pionu rehabilitacji dla Szpitala Powiatowego w Chodzieży. Budynek pionu rehabilitacji zaprojektowano jako budynek niepodpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych, połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem oddziału położniczo-ginekologicznego poprzez łącznik komunikacyjny. Część pomieszczeń tego oddziału w drugim etapie realizacji zadania zostanie zaadaptowana na pomieszczenia fizykoterapii. Łącznik komunikacyjny zlokalizowany został od południowej elewacji budynku. Budynek zaprojektowano na bazie prostokąta zbliżonego do kwadratu, z cofniętą strefą wejściową. Wejście do budynku, znajduje się od strony północnej. W trzykondygnacyjnym obiekcie pionu rehabilitacji zaprojektowano dwie klatki schodowe ewakuacyjne oraz dwie windy osobowo-towarowe. Obie klatki schodowe zostały zlokalizowane w strefie wejścia głównego do budynku. Dwie windy zostały zlokalizowane za klatką schodową w strefie głównego wejścia do budynku. Obydwie windy przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich oraz na szpitalnych łóżkach. Na parterze zaprojektowano pomieszczenia do zabiegów rehabilitacyjnych, natomiast pierwsze i drugie piętro są kondygnacjami powtarzalnymi i znajdują się na nich przede wszystkim pokoje łóżkowe. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) prace przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) roboty budowlane, 4) roboty instalacyjne, 5) roboty wykończeniowe, 6) zagospodarowanie terenu. 1.2 Zasilanie budynku w media zostanie zapewnione w następujący sposób: 1) instalacja wodociągowa - podstawowe zasilanie poprzez przyłącze z własnego ujęcia na terenie szpitala, rezerwowe zasilanie z sieci miejskiej - przyłącze z ul. Bosej, 2) zrzut ścieków do kolektora sanitarnego w ul. Bosej, 3) zasilanie budynku w energię elektryczną - podstawowe z istniejącego przyłącza na terenie szpitala (szpital posiada wystarczający zapas mocy), zapasowe zasilanie z własnego agregatu prądotwórczego na terenie szpitala, 4) zrzut wód opadowych do kolektora deszczowego, 5) zasilanie w ciepłą wodę użytkową i zasilanie instalacji centralnego ogrzewania - z własnej kotłowni opalanej gazem (szpital posiada wystarczający zapas mocy). 1.3 Konstrukcja budynku : Konstrukcja budynku mieszana. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, wykonane monolitycznie. Ściany fundamentowe : gr. 30 cm wykonane z betonu monolitycznego klasy C16:20, gr. 25 cm murowane z bloczków żwirobetonowych M-6 na zaprawie cem.-wap. kl. M5. Wewnętrzne i zewnętrzne ściany konstrukcyjne o gr. 24 i 30 cm murowane z pustaków gazobetonowych odm. 600 na zaprawie cem.-wap. klasy M5. Alternatywnie pustaki gazobetonowe można murować na zaprawie klejowej. Ściany konstrukcyjne szybów windowych o gr. 25 cm, oraz ścianę miedzy szybami windowymi gr. 20 cm wykonać, jako żelbetowe monolitycznie z betonu klasy B25, zbrojenie główne stal klasy A-III (34GS) i A-0 (St0S). Ściany konstrukcyjne obudowy klatek schodowych o gr. 24 i 30 cm murowane z pustaków gazobetonowych odm. 600 na zaprawie cem.-wap. klasy M5. Ściany miedzy biegami schodowymi oraz ścianę przy klatce schodowej od strony atrium wykonać, jako żelbetowe monolitycznie o gr. 25 cm. z betonu klasy B25, zbrojenie stal klasy AIII (34GS), A-I (St3S) i A0 (St0S). Stropy między kondygnacyjne o gr. 26,5 cm wykonać z prefabrykowanych, sprężanych płyt stropowych typu SP26.5. Stropodach nad łącznikiem jednospadowy, wentylowany z płyt korytkowych opartych na ściance ażurowej gr. 12 cm murowanej na stropie z płyt sprężanych SP20. Przy szybie windy wykonać monolityczną płytę dachową o gr. 10 cm zbrojoną. Nad główną bryłą budynku zaprojektowano wentylowany stropodach. Fasada budynku wykonana z profili aluminiowych szklonych pakietem szkła zespolonego dwukomorowym 6-12-6-12-8,8, a część fasady w strefie wejścia szkłem zespolonym jednokomorowym 6-16-8,8 o podwyższonej odporności na uderzenia, bezpieczne. Pokrycie dachów z dwóch warstw papy termozgrzewalnej układanej na warstwie spadkowej z wełny mineralnej twardej nie rozprzestrzeniającej ognia. Na dachu stromym zaprojektowano pokrycie z blachy tytan-cynk na rąbek stojący. 1.4 Stolarka okienna i drzwiowa. Okna zewnętrzne wykonane z profili PCV o podwyższonej izolacyjności cieplnej. Okna stałe, uchylne lub uchylno-rozwierane, otwierane do wewnątrz, zabezpieczone przed możliwością otwierania przez dzieci. Szklenie pakietem szkła zespolonego o budowie (6-12-6-12-8,8), przy zastosowaniu szkła o podwyższonej odporności na uderzenia, bezpiecznego. Drzwi zewnętrzne aluminiowe, rozwierane systemowe, wykonane z profili aluminiowych izolowanych termicznie. Szklenie pakietem bezpiecznego szkła zespolonego. Drzwi wewnętrzne rozsuwane systemowe wykonane z profili aluminiowych izolowanych termicznie, rozwierane - higieniczne, gładkie, bez półek kurzowych, zmywalne, wodoodporne i o powierzchni odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych. Skrzydła i ościeżnice regulowane obejmujące ścianę. Izolacyjność akustyczna drzwi Rw = 35 dB. Drzwi profilowe z przeszkleniem wewnętrzne pożarowe i bezklasowe - gładkie, bez półek kurzowych, zmywalne, wodoodporne. Drzwi aluminiowe wydzielające klatki schodowe ognioodporne o EI 30. Drzwi aluminiowe w ścianie oddzielania pożarowego miedzy łącznikiem, a istniejącym budynkiem szpitala ognioodporne o EI 60. 1.5 Izolacja ścian zewnętrznych. Ściany ponad poziomem gruntu, o wymaganej klasie odporności ogniowej, pasy międzykondygnacyjne, ściany tynkowane z okładziną z siatki elewacyjnej - izolacja z wełny mineralnej grubości 20 cm o współczynniku poniżej 0,040 W:mK, (typ wełny dostosowany do pokrycia tynkiem). Ściany tynkowane ponad poziomem gruntu - izolacja ze styropianu o współczynniku min. 0,031 W:mK grubości 12, 16, 18 cm. Ściany z płytami w systemie elewacji wentylowanej - izolacja z wełny mineralnej z jednostronnym welonem szklanym grubości 12 cm o współczynniku min. 0,037 W:mK. Na części elewacji zastosowano okładzinę z cegły klinkierowej pełnej i płytek ceglanych klinkierowych. Obróbki blacharskie attyk, podokienników, wykończenie okien, cokołów - opierzenia z blachy aluminiowej powlekanej, w kolorze RAL 7004. 1.6 Izolacja stropodachów Dachy z pokryciem z dwóch warstw papy termozgrzewalnych - izolacja warstwą płyt spadkowych z wełny mineralnej o grubości od 2 do ok. 16 cm o współczynniku min. 0,040 W:mK, z zapewnieniem spadku min. 2% i 5%. Dach skośny z pokryciem z blachy na rąbek stojący - izolacja warstwą płyt z wełny mineralnej o grubości 25 cm (wełna miękka o gr. 20cm miedzy stalowymi ramami i o gr. 5 cm miedzy stalowym rusztem sufitu podwieszanego), o współczynniku min. 0,040 W:mK. Na sufitach podwieszanych - izolacja z wełny mineralnej gr. 25 cm o współczynniku min. 0,040 W:mK. Szyb windowy od środka izolować płytą styropianową gr. 20 cm o współczynniku min. 0,031 W:mK. Zaprojektowano dwa szyby na dźwigi towarowo-osobowe stanowiące główny pion komunikacyjny całego obiektu, zlokalizowane w centralnej części budynku w rejonie jednej z klatek schodowych. Szyby zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej monolitycznej. Obydwie windy przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach i na łóżkach. Parametry wind towarowo-osobowych: a) napęd: bezprzekładniowy, synchroniczny silnik prądu zmiennego z regulatorem częstotliwościowym OVF, b) udźwig: 1600 kg (21 osób), c) sterowanie: zbiorcze góra-dół, d) przystanek na każdej kondygnacji (3 przystanki), e) wielkość kabiny dostosowana do przewożenia pacjentów na łóżkach. 1.7 Wentylacja i klimatyzacja. W budynku szpitala zaprojektowano wentylacje mechaniczna z rekuperacją oraz instalacje Klimatyzacji. W pomieszczeniach pod schodami (pom. techniczne i pom. porządkowe), przewidziano kominy wentylacyjne grawitacyjne. 1.8 Sieci i instalacje elektryczne. Sieć rozdzielcza w obiekcie będzie wykonana w układzie TN-S. Rozdzielnica główna RG zlokalizowana zostanie w pomieszczeniu nr 1.23 parter - komunikacja . Rozdzielnica zbudowana zostanie w systemie modułowym. Z rozdzielnicy głównej zostaną wyprowadzone zasilania do poszczególnych obwodów. Na każdej kondygnacji przewidziano oddzielne rozdzielnice . Na kondygnacji I piętra rozdzielnica R-1, a na II piętrze rozdzielnica R-2. Z nich zostaną wyprowadzone zasilania do poszczególnych projektowanych obwodów. Instalacje elektryczne wykonane będą z kabli i przewodów z trzema (1-fazowe) lub pięcioma (3-fazowe) żyłami miedzianymi. Instalacje do gniazd wtykowych będą wykonane przewodami o przekroju min. 2,5mm2, a do obwodów oświetleniowych min. 1,5mm2 . Obwody oświetleniowe zasilone będą przewodami YDY( YDYp ) 3 x 1,5 mm2 . Instalacja oświetleniowa wykonana będzie przewodami typu YDYp 3 x 1,5mm2 . Wszystkie oprawy oświetleniowe będą wyposażone w układy do kompensacji mocy biernej oraz elektroniczne układy zapłonowe. W pomieszczeniach wilgotnych zastosowane zostaną oprawy szczelne. Dla obiektu został przewidziany interaktywny, adresowalny system sygnalizacji pożaru, który umożliwia on ochronę średnich i dużych obiektów. Do współpracy z centralą p.poż. zaprojektowano niskoprofilowe czujki jonizacyjne, analogowe z opcją programowego ustawienia ich czułości i trybu pracy. Częścią systemu p.poż. będzie instalacja oddymienia z w centralą wyposażoną w konwencjonalną linię dozorową (czujki szeregu 40), konwencjonalną linię ręcznych przycisków oddymiania (przyciski szeregu PO-6X) oraz kompletu modułu komunikacyjnego do centrali. 1.9 Instalacja przyzywowa. Dla budynku rehabilitacji przewidziano system przyzywowy w wykonaniu antybakteryjnym. Na każdej kondygnacji system będzie niezależny. 1.10 Sieci i instalacje sanitarne. Zakres robót obejmuje wykonanie : 1) przyłącze wodociągowe i terenową instalację wodociągową, 2) przyłącze kanalizacji sanitarnej i terenową instalację kanalizacji sanitarnej, 3) terenową instalację kanalizacji deszczowej, 4) sieć cieplną, 5) wewnętrzne instalacje wod. - kan., centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wentylacji i klimatyzacji z armaturą typu antivandal. Zasilanie obiektu w wodę odbywać się będzie z nowo wykonanego przyłącza oraz z własnego ujęcia. Pomiar zużycia wody realizowany będzie za pośrednictwem wodomierza 16m3:h DN40 (dostarcza MWiK) zlokalizowanego w studni wodomierzowej przy granicy działki na terenie Inwestora. Przyłącze wodociągowe należy połączyć z siecią w ul. Bosej za pomocą trójnika siodłowego D=80:63 do nawiercania oraz zasuwy do zgrzewania do rur PE D=63. Źródłem ciepła dla nowych instalacji będzie istniejąca w kotłownia gazowa o nominalnej mocy grzewczej Qg=1000 kW. Instalacja cieplna włączona będzie do istniejącego głównego obiegu grzewczego w istniejącej kotłowni dla nowobudowanego budynku Rehabilitacji. Ciepłociąg będzie przesyłał moc cieplną równą 312,4 kW. 1.11 Zagospodarowanie terenu. W ramach zagospodarowania terenu zostaną wykonane następujące elementy: 1) utwardzone dojścia i dojazdy do budynku i do parkingów, 2) utwardzone parkingi - 18mp o wym. 2,5x5,0 m i 2mp dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,60x5,0xm, 3) utwardzenie istniejącej drogi wewnętrznej celem dostosowania jej do parametrów drogi pożarowej, 4) wykonanie utwardzonego nawrotu na drodze pożarowej, 5) oświetlenie zewnętrzne, 6) zieleń, 7) przełożenie istniejących przyłączy kanalizacyjnego i gazowego spod obrysu projektowanego łącznika, po uzyskaniu warunków technicznych od właścicieli przyłączy, 8) wjazd na teren będzie się odbywał z ulicy Bosej, droga o szerokości 5,50 m. Budynek dostępny dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu wyposażenia specjalistycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 150 000 złotych słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chodzieży Nr rachunku : 40 8945 0002 0026 2424 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wsparcie osób starszych i niesamodzielnych poprzez rozbudowę pionu rahabilitacji i zakup sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Chodzieży 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI na wykonane roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-chodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach