Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2018-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: miir.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie instytucji i beneficjentów EFSiI w zakresie dostępności - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie instytucji i beneficjentów Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych (EFSiI). Przedmiotowe zamówienie obejmuje: 1. komponent doradczy: - wsparcie wybranych beneficjentów EFSiL w zapewnieniu dostępności produktów i usług powstających/oferowanych w ramach projektów. Wsparcie dotyczy beneficjentów realizujących projekty ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności oraz wsparcie instytucji systemu wdrażania EFSiL w określaniu wymogów dostępności dotyczących interwencji nieobjętych zakresem standardów dostępności, - przegląd i przygotowanie szczegółowych rekomendacji dla wybranych projektów SOR w aspekcie poprawy dostępności, 2. komponent szkoleniowy - przeprowadzenie dla instytucji systemu EFSiI cyklu szkoleń z zakresu praktycznego zastosowania standardów dostępności na różnych etapach wdrażania programów operacyjnych i projektów; 3. opracowanie materiału zawierającego zestawienie najczęściej pojawiających się pytań (wraz z odpowiedziami) oraz wskazówek (rekomendacji) dla instytucji systemu wdrażania EFSiL w zakresie tworzenia odpowiednich wymagań do regulaminów konkursów i weryfikacji zgodności projektów z tymi wymaganiami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; d) Koncepcję realizacji zamówienia, zawierającą co najmniej: • harmonogram realizacji poszczególnych Zadań opisanych w SOPZ (załącznik nr 3 do IPU) z podziałem na tygodnie, opis sposobu prowadzenia współpracy pomiędzy Zamawiającym, Instytucjami Zarządzającymi a Wykonawcą; • szczegółową koncepcję działań doradczych i szkoleniowych (w tym cele, oczekiwane rezultaty, podział obowiązków, zaangażowanie w realizację usług poszczególnych członków zespołu realizujących Zadanie, o których mowa w SOPZ - załącznik nr 3 do IPU); • uzasadnienie dla wyboru konkretnych projektów SOR, w stosunku do których wykonawca prowadzić będzie analizy i sformułuje rekomendacje. Uzasadnienie musi zostać sformułowane w stosunku do wszystkich wskazanych w ofercie Wykonawcy projektów SOR (o których mowa w SOPZ - załącznik nr 3 do IPU); • wskazanie sytuacji stanowiących ryzyko w realizacji Zamówienia oraz działań, które zostaną podjęte, aby to ryzyko zminimalizować
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-08-28 - Zakup usługi przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy dla uczestników staży realizowanych w ramach projektu „KARIERA JUTRA”.
Dodano: 2023-01-19 - Świadczenie usług eksperckich w zakresie wdrożenia sztucznej inteligencji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2022-12-05 - Usługa doradztwa technicznego na etapie realizacji umowy na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu MCN w Józefowie – etap I dokumentacja”
Dodano: 2022-11-22 - Usługa doradztwa technicznego na etapie realizacji umowy na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu MCN w Józefowie – etap I dokumentacja”
Dodano: 2022-09-09 - Wykonanie Tomu IV rządowych Wytycznych PPP pn. Zarządzanie Umową PPP
Dodano: 2021-03-01 - wykonanie przeglądów dróg i mostów, planu rozwoju sieci, pomiarów ruchu, ewidencji, foto rejestracji oraz pomiaru hałasu i zanieczyszczeń
Dodano: 2021-01-08 - Wykonanie Tomu IV rządowych Wytycznych PPP pn. Zarządzanie Umową PPP
Dodano: 2020-11-03 - Pełnienie funkcji Eksperta ds. Modelu Oddzielenia w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu” , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2020-10-02