Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.

Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska 39a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Projektów Europejskich
    Domaniewska 39a
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 141681456
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk (dalej WS PB) z siedzibą przy Placu Porozumienia Gdańskiego 1, 80-864 Gdańsk (lok.121) w należytym stanie funkcjonalnym przez okres 24 miesięcy. Zakres obowiązków usług teleinformatycznych (wliczanych w koszt ryczałtu): 1. Obligatoryjnie wizyta informatyka przynajmniej 2 razy w miesiącu w wymiarze nie mniejszym niż 3 godziny w siedzibie biura w Gdańsku w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym. 2.Wizyty z dojazdem wymienione w ramach obligatoryjnych wizyt są wliczone w miesięczny ryczałt przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie. 3. Możliwość skrócenia czasu wizyty informatyka po uzgodnieniu z Zamawiającym (z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu lub osobą przez niego wyznaczoną) przenosząc niewykorzystane godziny na kolejne wizyty w przypadku np. awarii. 4. Konsultacje telefoniczne (Help Desk) w godzinach pracy biura, tj. od 08:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. 5. Zapewnienie niezawodności działania systemu operacyjnego i oprogramowania zainstalowanego na poszczególnych komputerach. 6. Zapewnienie niezawodności pracy maszyn wirtualnych zwłaszcza, kontrolera Active Directory, serwera drukarek i plików. 7. Monitorowanie stanu zasilnia UPS i prawidłowego reagowania urządzeń i systemów podłączonych do UPS na zmiany stanu zasilania. 8. Bieżącego wdrażania poprawek udostępnianych i zalecanych przez producentów zainstalowanego oprogramowania. 9. Utrzymanie bieżącej „higieny” softwarowej komputerów – audyt legalności oprogramowania, testy na obecność szkodliwego oprogramowania (wirusy, spyware, malware itp.), usuwanie plików tymczasowych. 10. Nadzór nad niezawodnością pracy lokalnej sieci komputerowej z dostępem do Internetu, w przypadku awarii niezależnych od Wykonawcy ścisła współpraca z odpowiedzialnymi służbami (administrator sieci strukturalnej w siedzibie zleceniodawcy, ISP itp.). 11. Zapewnienie bezpieczeństwa sieci lokalnej przed nieautoryzowanym dostępem do poszczególnych komputerów i urządzeń sieciowych w sieci LAN z zewnątrz i wewnątrz poprzez zastosowanie odpowiednich środków na poziomie programowania, np. Firewall, IPS/IDS, czy wyłącznie prostego udostępniania plików, jeśli sieć LAN jest współdzielona z innymi podmiotami lub urządzenia sieciowe nie znajdują się w pomieszczeniach na wyłączny użytek Zamawiającego, 12. Nadawanie użytkownikom minimalnego poziomu uprawnień systemowych na poszczególnych komputerach, niezbędnego do wykonywania przez nich obowiązków służbowych. 13. Tworzenie codziennie kopii zapasowych danych, kontrola procesu ich tworzenia i utrzymywania na nośnikach zewnętrznych, na urządzenie sieciowe NAS, zdalny backup zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 14. Diagnozowanie usterek sprzętowych – np. uszkodzenia zasilacza komputera. 15. Zgłaszanie awarii sprzętu Zamawiającemu, ewentualnie na zewnątrz podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, np. do serwisu producenta. 16. Prowadzenie dokumentacji technicznej zawierające informacje o stanie obecnym i wprowadzanych zmianach tak aby można było odtworzyć wszystkie systemy teleinformatyczne na podstawie dokumentacji technicznej. 17. Bieżące aktualizowanie bazy danych z loginami i hasłami oraz innymi kluczowymi informacjami do zarządzania każdym elementem sieci oraz serwerami i udostępnienie tych danych w sposób ustalony z Zamawiającym z wykorzystaniem „cyfrowego sejfu”. Aktualizacja musi nastąpić do 2 dni roboczych po wprowadzonej zmianie. 18. Udział w pracach wdrożeniowych i modernizacyjnych dotyczących infrastruktury IT w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku np. wymiana urządzeń sieciowych, serwerowych, telefonii VoIP, oprogramowania DLP, antywirusowego i innych wskazanych przez Zamawiającego. 19. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Administratorem IT oraz Inspektorem Ochrony Danych. 20. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Koordynatorem Systemu (Koordynatorem Bezpieczeństwa) oraz Koordynatorem Bezpieczeństwa IT. 21. Prowadzenie rejestru zgłoszeń IT w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zamawiającego lub innego rozwiązania uzgodnionego z Zamawiającym. 22. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oraz podmiotom upoważnionym przez Zamawiającego na przeprowadzenie audytów i będzie w nich w razie konieczności czynnie uczestniczył oraz udzielał wszelkich niezbędnych informacji w zakresie teleinformatyki wynikającej z umowy. 23. Pomoc techniczna dla użytkowników, w tym pomoc zdalna (zdalny pulpit) i telefoniczna nieograniczona czasowo i ilościowo. 24. Instalacja darmowych udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek do systemu Windows oraz innego używanego oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych. 25. Dostosowanie oprogramowania do potrzeb Zamawiającego poprzez proponowanie uzupełniających zakupów w tym zakresie, np. aktualizacja oprogramowania antywirusowego i wskazanie konieczności przedłużenia licencji na kolejny okres. 26. Doradztwo w zakresie doboru sprzętu. 27. Wsparcie techniczne dla urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, itp. 28. Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz sporządzanie protokołów/raportów wykonanych prac zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 29. Współpraca z Wydziałem Administracji Centrum Projektów Europejskich w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz audytu wszystkich urządzeń zlokalizowanych w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu. 30. Wszelkie czynności oraz zakupy nieujęte w zakresie obowiązków, wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 31. Wszystkie kwestie techniczne oraz konfiguracyjne nie opisane w umowie będą realizowane z Zamawiającym i na jego polecenie przez Wykonawcę w terminach ustalonych w umowie. II Zakres obowiązków usług teleinformatycznych nie objętych ryczałtem (opcja): Zamawiający przewiduje maksymalnie 100 roboczogodzin na prace nieobjęte wynagrodzeniem miesięcznym (ryczałtem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości maksymalnego limitu roboczogodzin. Stawka za każdą rozpoczętą godzinę pracy informatyka naliczana jest zgodnie z ofertą. W ramach prac nieobjętych wynagrodzeniem miesięcznym przewiduje się: a) możliwość wezwania informatyka w godzinach pracy biura tj. 8:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. b) uzgodnione w formie korespondencji elektronicznej i/lub telefonicznej z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu (lub osobą przez niego wyznaczoną) usług w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku ponad obligatoryjny wymiar godzinowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie. 1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 1.4 zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – potwierdzający świadczenie przez okres co najmniej 6 miesięcy 2 usług polegających na utrzymaniu sprzętu komputerowego i oprogramowania w odpowiednim stanie funkcjonalnym o wartości 30 000,00 zł brutto każda. 2) Zamawiający wymaga by stanowiąca przedmiot zamówienia usługa wykonywana była przez jedną wskazaną w ofercie osobę dedykowaną do realizacji zamówienia, spełniającą co najmniej poniższe wymagania: a) posiadającą wykształcenie wyższe, tj. studia informatyczne, b) minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze systemów informatycznych w zakresie administrowania i obsługi oprogramowania, serwerów oraz sieci.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach