Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Sienkiewicza 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4152650 , fax. 032 4190659
- Data zamieszczenia: 2012-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 1 1
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 4152650, fax. 032 4190659
REGON: 00345727200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OSRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie usługi z zakresu grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla 22 uczestników w podziale na trzy grupy , 2) łączna ilość godzin zajęć grupowych to 60 godzin zegarowych, 3) na jedną grupę przypada 20 godzin zegarowych zajęć, 4) zajęcia grupowe odbywać się muszą w przedziale czasowym tj. I etap od 21 do 31.05.2012 r tj.30 godzin i II etap od 23 do 31.10.2012 r tj.30 godzin, z wyłączeniem sobót i niedziel, 5) zajęcia grupowe muszą odbywać się w godz. od 10.00-18.00, po każdej godzinie zajęć przysługuje 15 minutowa przerwa kawowa, 6) w jednym dniu zajęć uczestniczą następująco po sobie trzy grupy , 7) program musi obejmować następujące zagadnienia: a) spotkanie informacyjno-integracyjne, b) rola pracy w realizowaniu potrzeb życiowych człowieka. Sytuacja na współczesnym rynku pracy. Metody rekrutacji i selekcji pracowników. Reguły obowiązujące w miejscu pracy. c) diagnoza predyspozycji zawodowych. Określenie osobistego potencjału. Tworzenie Indywidualnych Planów Działania - zaplanowanie swoich działań związanych z karierą zawodową. d) szukanie pracy: sposoby szukania pracy, docieranie do informacji zawodowych, świadomość tendencji rozwojowych rynku pracy, wiedza na temat oczekiwań pracodawców. e) sztuka tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Pomocnicze listy cech charakteru oraz podział umiejętności. f) autoprezentacja. Budowanie pozytywnego wizerunku w oczach pracodawcy. Metody autoprezentacji. Poznanie oczekiwań pracodawców i odnalezienie ich u siebie. Przygotowanie pozytywnej autoprezentacji na podstawie zebranych informacji oraz ćwiczenia wystąpień przed potencjalnym pracodawcą. g) symulacje rozmów rekrutacyjnych. Trudne pytania w kontekście rozmowy rekrutacyjnej. h) odkrywanie własnego potencjału i planowanie kariery. Bilans zawodowy. Przegląd aktywnych metod poszukiwania pracy. Strategie wytrwania w poszukiwaniu pracy. i) modele i funkcje kobiecości i męskości w dostępie do zatrudnienia- przełamywanie barier równości płci na rynku pracy 8) łączna ilość godzin indywidualnych wynosi 44 godziny zegarowe 9) indywidualne spotkania uczestników z doradcą zawodowym odbywać się będą I etap od 23-27.04.2012 r i II etap od 8 - 12.10.2012 r , z wyłączeniem sobót i niedziel, 10) godziny spotkań indywidualnych odbywać się będą w godz. od 9.00-17.00 11) średnio przewiduje się na każdego uczestnika 2 godziny spotkań indywidualnych, 2. Zamawiający zapewnia: 1) salę do przeprowadzenia zajęć w Raciborzu przy ul.Londzina 46/9. 2) catering przez cały czas trwania zajęć, 3.Wykonawca: 1) musi zapewnić kadrę posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych zajęć, 2) musi zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć, 3) po zakończonych zajęciach pomieszczenia pozostawia w czystości, 4) odpowiada za przestrzeganie warunków BHP podczas zajęć. 4.Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z (Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 3) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1 p.pkt.7 z określeniem czasu jego trwania, 4) opracować harmonogram przeprowadzenia zajęć w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań o której mowa w § 3 pkt.3.1 p.pkt.4 z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć przed podpisaniem umowy, 5) dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), 6) ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy), kserokopię polisy należy dostarczyć do zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem zajeć, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia zajęć będzie krótszy to w dniu rozpoczęcia zajęć, w przypadku zmiany osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt, 7) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 8) wydać zaświadczenia o ukończeniu zajęć ( Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 9) przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonych zajęć. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 10) przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 11) prowadzi dokumentację z przebiegu zajęć (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika - na bieżąco, b) listę potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin, tematy zajęć - na bieżąco d) rejestr wydanych zaświadczeń - po zakończonych zajęciach, e) ankiety z przeprowadzonych badań,- na ostatnich zajęciach z uczestnikami, f) analizę z przeprowadzonych badań po zakończeniu , g) zdjęcia dokumentujące przebieg spotkań ( min. 10 różnych zdjęć ), które należy dostarczyć na płycie CD/DVD w momencie ukończenia I a następnie II etapu zajęć.(Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym ), 12) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zajęć do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym przed jego upływem, 13) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, przed rozpoczęciem szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ops.bipraciborz.pl/index.php?id=110&typ=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I- Świadczenie usługi poradnictwa i wsparcia indywidualnego przez doradcę zawodowego Część II- Świadczenie usługi poradnictwa i wsparcia indywidualnego przez psychologa
Dodano: 2016-07-06 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa i wsparcia indywidualnego świadczonego przez doradcę zawodowego i psychologa dla uczestników projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy
Dodano: 2016-02-09 - świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu SZANSA - wsparcie społeczne w Mikołowie. Program: RPO WSL 2014- 2020
Dodano: 2016-02-05 - Przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego (Warsztaty Technik Aktywnego Poszukiwania Pracy), doradztwa zawodowego indywidualnego i doradztwa personalno-zawodowego oraz przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w transporcie dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 2 Części
Dodano: 2015-02-19 - Usługa przeprowadzenia zajęć grupowego doradztwa zawodowego, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz warsztatów z psychologiem dla uczniów i uczennic na potrzeby Projektu pn. Szkoła bez barier
Dodano: 2014-12-29 - Świadczenie usługi ekspertów oraz prowadzenie warsztatów, konsultacji oraz wykładów z zakresu doskonalenia pracy nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie na piątkę - 76 części.
Dodano: 2014-12-17 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Dodano: 2014-11-18 - usługa przeprowadzenia grupowego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu pn Akademia młodego zawodowca - 12 części
Dodano: 2014-11-18 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Dodano: 2014-09-24