Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
al. Jana Pawła II 13
00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundusz celowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie dla urządzeń sieci WAN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług asysty technicznej i konserwacji sprzętu oraz oprogramowania (dalej: ATiK). Zakres prac prowadzonych przez Wykonawcę obejmował będzie w szczególności realizację usług związanych z: 1.1. Usuwaniem wykrytych Wad w tym w szczególności wsparciem w usuwaniu oraz usuwaniem Awarii z wyłączeniem serwisowych napraw urządzeń. 1.2. Dostarczaniem Rozwiązań Tymczasowych / Obejść dla Awarii, których nie uda się rozwiązać w terminie określonym w SLA. 1.3. Realizowaniem prac związanych z wgrywaniem poprawek i nowych wersji oprogramowania wewnętrznego Urządzeń w siedzibie Zamawiającego wraz z testowaniem i dostosowywaniem konfiguracji Urządzeń zapewniającej prawidłowe działanie wszystkich wykorzystywanych funkcjonalności. 1.4. Realizowaniem prac rozwojowych w zakresie zmian konfiguracji i rekonfiguracji Urządzeń. 1.5. Wspieraniem Zamawiającego w analizowaniu, identyfikowaniu i obsłudze Incydentów w roli III linii wsparcia. 1.6. Wspieranie Zamawiającego w bieżącym dokonywaniu analiz, wykonywaniu raportów oraz przygotowywaniem statystyk. 1.7. Dokonywaniem okresowych analiz konfiguracji oraz wykorzystania Urządzeń, przygotowywanie w tym zakresie analiz, raportów, statystyk, wytycznych, podejmowanie czynności zaradczych w zakresie optymalizacji konfiguracji oraz identyfikowanie Incydentów. 1.8. Udzielaniem wsparcia Zamawiającemu w zakresie zgłoszeń serwisowych realizowanych w ramach gwarancji producenta Urządzeń. 1.9. Udzielaniem wsparcia Zamawiającemu w zakresie kontaktów z innymi podmiotami lub instytucjami. 1.10. Udzielaniem pisemnych oraz telefonicznych konsultacji zgłaszanych przez Zamawiającego, m.in. w sprawach związanych z bieżącym działaniem Urządzeń, doradztwem technicznym oraz w zakresie tematów dotyczycących zmian oraz rozwoju infrastruktury Zamawiającego. 2. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji powyższego zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę wykonującą prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia, polegające w szczególności na: - współpracy z Zamawiającym w celu bieżącego zarządzania realizacją Umowy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zatrudnienie osoby/osób, o których mowa powyżej, musi trwać przez cały okres realizacji prac wymienionych powyżej. Zakres czynności wykonywanych przez te osoby w trakcie realizacji Umowy musi wynikać z zakresu obowiązków osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji Umowy Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji wymienionych czynności zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na umowę o pracę wyżej wymienionych osób (np. kopie umów o pracę, oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności). Dla skutecznej weryfikacji może być wymagane udostępnienie danych w następującym zakresie: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia przedmiotowej dokumentacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od wezwania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu określenia spełniania warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich, Wykonawca zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2) ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt 4, potwierdzające spełnienie przez nie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby i w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26