Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48221852820, fax. +48221851211
REGON: 000002223 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie dla posiadanych licencji IBM MQ na okres 3 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r. usługi wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego 4220 PVU licencji IBM Websphere MQ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000.00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na odległość (drogą elektroniczną) oraz wizyt kontrolnych w miejscu zainstalowania systemu zajętości miejsc PARK EYES na terenie parkingu wielopoziom. (...)
Dodano: 2024-07-01 - Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
Dodano: 2024-06-26 - ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-06-03 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07