Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta Łodzi do Budżetu obywatelskiego i zadań Rad Osiedli tj. uspokojenie i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu na wybranych ulicach przy pomocy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania pionowego i poziomego, w oparciu o przekazane przez Zamawiającego projekty docelowej organizacji ruchu na terenie miasta z podziałem na 2 części: a) Część 1 – „Rowerem legalnie wzdłuż Zachodniej – przejazd przez Lutomierską, kontraruch na Bazarowej” b) Część 2 – „Rowery – Kontraruch na Osiedlu Chojny” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest : a) w Tomie IISIWZ w: - Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 1 oraz 2 zamówienia; b) w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy ( wzór dla każdej z części); c) w Tomie I SIWZ : - w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), - w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b). 2. Podział zamówienia na części i ich opis. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: 2.1. Część 1 – „Rowerem legalnie wzdłuż Zachodniej – przejazd przez Lutomierską, kontraruch na Bazarowej”Wymalowanie i oznakowanie przejazdu rowerowego przez ul. Lutomierską oraz wprowadzenie kontraruchu na ul. Bazarowej. 2.2. Część 2 – „Rowery – Kontraruch na Osiedlu Chojny” Wprowadzenie kontraruchu na Osiedlu Chojny: Zamknięta, Wdzięczna, Strzelecka, Powszechna, Mieszczańska, Królewska, Obszerna, Sarmacka 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2 Tomu III SIWZ; wymalowanie i oznakowanie przejazdu rowerowego przez ul. Lutomierską oraz wprowadzenie kontraruchu na ul. Bazarowej – część 1, b) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2 i ust 4.Tomu III SIWZ; wprowadzenie kontraruchu na Osiedlu Chojny – część 2 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 4 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oznakowania drogowego pionowego i tablic dla Jednostek Lasów Państwowych
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa oznakowania drogowego pionowego i tablic dla Jednostek Lasów Państwowych
Dodano: 2023-04-20 - Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie / konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic / alei / placów / rond / skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu ( TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi.
Dodano: 2019-06-06 - Wykonanie,montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021.
Dodano: 2019-04-26 - Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazweniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego(TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021.
Dodano: 2019-03-28 - Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz w tzw. Algorytmie
Dodano: 2019-03-26 - Wykonanie,montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021
Dodano: 0000-00-00 - Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi
Dodano: 2018-10-19 - Kompleksowe odnowienie rowerowych i pieszych szlaków turystycznych znajdujących się na terenie siedmiu Parków Krajobrazowych należących do Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego
Dodano: 2018-07-18 - „Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz tzw. Algorytmu”
Dodano: 2018-06-19