Przetargi.pl
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl, http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie na terenie Miasta Łodzi zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach tzw. Algorytmu, Budżetu Obywatelskiego oraz w ramach zadania zgłoszonego przez Zespół Roboczy Miejskiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ds. Nadzoru nad Ruchem Drogowym oraz Infrastruktury Drogowej, a także dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych (Formularze nr 2a – 2e) w Tomie II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz w Tomie III SIWZ Formularz aktu umowy dla części 1,3,4,5 oraz dla części 2. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część 1 - Montaż aktywnego znaku D-6 na ulicy Kilińskiego przy ulicy Zakrzewskiej; Część 2 - Wykonanie tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy / o patronie ulicy w ramach Budżetu Obywatelskiego wraz z opracowaniem ich treści i projektów wizualnych; Część 3 - Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z elementów prefabrykowanych na ulicy Zamkniętej wraz z montażem oznakowania pionowego; Część 4 - Montaż oznakowania pionowego urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; Część 5 - Montaż oświetlenia oprawy drogowej w technologii LED oraz montaż kamery obrotowej wysokiej rozdzielczości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych (Formularze nr 2a – 2e) w Tomie II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz w Tomie III SIWZ Formularz aktu umowy dla części 1,3,4,5 oraz dla części 2. 3. Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: 1) Część 1, Część 3, Część 4, Część 5: a) dostawie i rozładunku materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, b) obsłudze maszyn niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, c) zabezpieczeniu terenu podczas wykonywanych prac będą wykonywały co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 2) Część 2 a) wykonaniu tablic stanowiących przedmiot zamówienia będzie wykonywała co najmniej 1 osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 3.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.3. Tomu I SIWZ oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Formularzy cenowych, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach