Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2017-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a)Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta Łodzi do Budżetu obywatelskiego i zadań Rad Osiedli z podziałem na 2 części: Część 1 – Przejezdne Maratońska Zachód Przedmiotem zamówienia części 1 jest wymalowanie i oznakowanie pasów ruchu ułatwiających wykonanie manewru skrętu w lewo z ul. Maratońskiej w ul. Plocka, jak i z ul. Plocka w ul. Maratońską. Część 2 – Uspokojenie ruchu kołowego na ul. Krakowskiej Przedmiotem zamówienia części 2 jest: Wymalowanie i oznakowanie pasów ruchu ułatwiających wykonanie manewru skrętu w lewo z ulicy Krakowskiej w ul. Czołgistów oraz Rowerową b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: •Tomie I SIWZ : - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), - Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), • Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia •Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy 2.Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób (dotyczy każdej części zamówienia), które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia. tj.: - w zakresie części 1, będą wykonywać wymalowanie pasów ruchu przy pomocy oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; - w zakresie części 2, będą wykonywać wymalowanie pasów ruchu przy pomocy oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; 3.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 2 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 1 i 2) , za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oznakowania drogowego pionowego i tablic dla Jednostek Lasów Państwowych
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa oznakowania drogowego pionowego i tablic dla Jednostek Lasów Państwowych
Dodano: 2023-04-20 - Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie / konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic / alei / placów / rond / skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu ( TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi.
Dodano: 2019-06-06 - Wykonanie,montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021.
Dodano: 2019-04-26 - Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazweniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego(TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021.
Dodano: 2019-03-28 - Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz w tzw. Algorytmie
Dodano: 2019-03-26 - Wykonanie,montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/ o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi w latach 2019-2021
Dodano: 0000-00-00 - Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi
Dodano: 2018-10-19 - Kompleksowe odnowienie rowerowych i pieszych szlaków turystycznych znajdujących się na terenie siedmiu Parków Krajobrazowych należących do Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego
Dodano: 2018-07-18 - „Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz tzw. Algorytmu”
Dodano: 2018-06-19