Przetargi.pl
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych do Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych do Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta Łodzi do Budżetu obywatelskiego i zadań Rad Osiedli tj. uspokojenie i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu na wybranych ulicach przy pomocy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania pionowego i poziomego, z podziałem na 4 części: Część 1 – Rowerem wzdłuż Aleksandrowskiej – przejazd rowerowy przez Kaczeńcową Część 2 – Oznakowanie skrzyżowania ulic Jonschera i Niemojewskiego Część 3 – Bezpieczne przejście dla pieszych przy ul. Kuropatwiej Część 4 – Bezpieczny pieszy – przejście dla pieszych na Źródłowej do parku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest : a)w Tomie III SIWZ w: - Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 1 oraz 2 zamówienia; - Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 3 oraz 4 zamówienia; b) w Tomie II SIWZ – Formularz aktu umowy (jeden wzór dla każdej z części); c) w Tomie I SIWZ : - w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), - w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), - w Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia (Formularz nr 2c), - w Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia (Formularz nr 2d), 2. Podział zamówienia na części i ich opis. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: 2.1. Część 1 – Rowerem wzdłuż Aleksandrowskiej – przejazd rowerowy przez Kaczeńcową Przedmiotem części 1 zamówienia jest wymalowanie i oznakowanie przejazdu rowerowego na ul. Kaczeńcowej przy ul. Aleksandrowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia – Tom III SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy – Tom II SIWZ. 2.2. Część 2 – Oznakowanie skrzyżowania ulic Jonschera i Niemojewskiego Przedmiotem części 2 zamówienia jest montaż i oznakowanie progów zwalniających oraz montaż słupków blokujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia – Tom III SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy – Tom II SIWZ. 2.3. Część 3 – Bezpieczne przejście dla pieszych przy ul. Kuropatwiej Przedmiotem części 3 zamówienia jest wymalowanie i oznakowanie przejścia dla pieszych na ul. Łagiewnickiej przy ul. Kuropatwiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia (Formularz nr 2c), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – Tom III SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy– Tom II SIWZ. 2.4. Część 4 – Bezpieczny pieszy – przejście dla pieszych na Źródłowej do parku Przedmiotem części 4 zamówienia jest montaż dwóch progów zwalniających w postaci pinezek oraz tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 w osi jezdni na oznakowaniu poziomym P-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia (Formularz nr 2d), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – Tom III SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy – Tom II SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2.Tomu II SIWZ; wymalowanie i oznakowanie przejazdu rowerowego na ul. Kaczeńcowej przy Aleksandrowskiej – część 1, b) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2.Tomu II SIWZ; montaż i oznakowanie progów zwalniających oraz montaż słupków blokujących – część 2, c) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2.Tomu II SIWZ;; wymalowanie i oznakowanie przejścia dla pieszych na ul. Łagiewnickiej przy Kuropatwiej – część 3, d) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 4 ust 2.Tomu II SIWZ;; montaż dwóch progów zwalniających w postaci pinezek oraz tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 w osi jezdni na oznakowaniu poziomym P-4 – część 4. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 4 niniejszego ogłoszenia oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach