Przetargi.pl
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań rad Osiedli

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań rad Osiedli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta Łodzi do Budżetu obywatelskiego i zadań Rad Osiedli z podziałem na 4 części: Część 1 – BEZPIECZNE ŚCIEŻKI ROWEROWE Część 2 – MIEJSCE ROWERU JEST NA JEZDNI – PASY ROWEROWE ETAP 2 Część 3 – ZEBRA NA ULICY NOWOWIEJSKIEJ ŁĄCZĄCA WSCHODNI I ZACHODNI PARK STAROMIEJSKI Część 4 – ROWEREM NA OLECHÓW I JANÓW 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 2.1.Tomie III SIWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia dot. części 1 zamówienia; Program Funkcjonalno – Użytkowy dot. części 2 zamówienia; Opis przedmiotu Zamówienia dot. części 3 zamówienia; Opis przedmiotu Zamówienia dot. części 4 zamówienia. 2.2.Tomie II SIWZ – ,,Formularze aktu umowy”: Formularz Aktu Umowy dot. części 1 zamówienia; Formularz Aktu Umowy dot. części 2 zamówienia; Formularz Aktu Umowy dot. części 3 i 4 zamówienia. 2.3. Tomie I SIWZ : Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia (Formularz nr 2c), Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia (Formularz nr 2d). 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób (dotyczy każdej części zamówienia), które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji danej części zamówienia. tj.: - w zakresie części 1, będą wykonywać wymalowanie przejazdów rowerowych na wybranych skrzyżowaniach przy pomocy oznakowania poziomego cienkowarstwowego; - w zakresie części 2, będą wykonywać projekty organizacji ruchu dla wyznaczenia pasów ruchu na wybranych ulicach na terenie Miasta Łodzi, wprowadzać zaprojektowane organizacje ruchu, wymalowywać pasy rowerowe oraz tzw. „sierżanty rowerowe” na wybranych ulicach miasta Łodzi przy pomocy oznakowania pionowego i oznakowania poziomego cienkowarstwowego; - w zakresie części 3, będą wykonywać wymalowanie i oznakowanie przejścia dla pieszych na ul. Nowowiejskiej; - w zakresie części 4, będą wykonywać wymalowanie i oznakowanie pasów dla rowerów w lokalizacji – ciąg ulic Przybyszewskiego – Książąt Polskich – Zakładowa, na odcinku od ul. Augustów do ul. Olechowskiej. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3. niniejszego ogłoszenia oraz w Tomie II SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, oraz Programu funkcjonalno – użytkowego zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 1 , 3 i 4 zamówienia) lub w Programie funkcjonalno – użytkowym (dla części 2 zamówienia) za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach