Urząd Skarbowy w Bytomiu ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92 92
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2810081 w 375
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Bytomiu
ul. Wrocławska 92 92 92
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2810081 w 375 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części. Każda część zamówienia obejmuje poniższe czynności: 1) wprowadzenie i zatwierdzenie zeznań podatkowych PIT-37 i PIT-36 wraz z załącznikami, 2) sporządzenie z wprowadzonych zeznań podatkowych PIT-37 i PIT-36 następujących wydruków z bazy POLTAX: a) Raportu o przypisach,odpisach z deklaracji i dokumentów wymiaru doraźnego dla PIT-37 i PIT-36, b) Raportu o złożonych dokumentach wymiaru ze statusem Z (błędne) c) Raportu o przypisachodpisach z deklaracji i dokumentów wymiaru doraźnego, dla OPP-1 3) wyłączanie z paczek zeznań podatkowych ze statusem Z (błędne), 4) sporządzanie i przekazywanie kserokopii zeznania podatkowego w celu zaktualizowania adresu zamieszkania do wyznaczonego pracownika OB-123, 5) dokonywanie adnotacji w bazie POLTAX w pozycji Uwagi o nieprawidłowościach w zeznaniu podatkowym, 6) zdanie paczki z wprowadzonymi zeznaniami i sporządzonymi raportami do wyznaczonego pracownika OB-123. Minimalna ilość zeznań wraz z załącznikami do wprowadzenia w ramach jednej części zamówienia w ciągu 1 godziny wynosi: 1) zeznanie PIT-37 - 16 sztuk, 2) zeznanie PIT-36 - 13 sztuk. Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca w ramach jednej części zamówienia wprowadził do systemu POLTAX: 1) 5.400 sztuk - zeznań PIT-37 wraz z załącznikami, 2) 800 sztuk - zeznań PIT-36 wraz z załącznikami. Zamawiający na wypłatę wynagrodzenia za wykonie czynności określonych w pkt 1 może przeznaczyć kwotę nie wyższą niż: 1) 0,70 zł brutto za wykonywanie czynności związanych z obsługą jednej sztuki zeznania PIT-37, 2) 0,90 zł brutto za wykonywanie czynności związanych z obsługą jednej sztuki zeznania PIT-36. Ww. czynności wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Skarbowym w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Wszystkie czynności wykonywane będą sprzętem i materiałami należącymi do Zamawiającego. Wynagrodzenie brutto wykonawcy za dany miesiąc określone będzie na podstawie ilości sztuk zeznań podatkowych wprowadzonych do systemu komputerowego oraz ceny brutto za czynności związane z obsługą 1 sztuki zeznania podatkowego, zgodnie ze złożoną ofertą. Wypłata wynagrodzenia dokonywana będzie miesięcznie z dołu tj. po wykonaniu czynności określonych w zawartej umowie, na podstawie rachunku złożonego przez Wykonawcę, zawierającego szczegółowe rozliczenie wykonanych czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Dodano: 2015-07-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-17 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-4/2015
Dodano: 2015-03-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 2/2015 - zadanie Nr 16
Dodano: 2015-03-05 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-2/2015
Dodano: 2015-02-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 1/2015
Dodano: 2015-01-29 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: OL/260-1/2015
Dodano: 2015-01-21 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2014-12-30 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
Dodano: 2014-12-19