Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu

Urząd Skarbowy w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92 92
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2810081 w 375
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Bytomiu
    ul. Wrocławska 92 92 92
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2810081 w 375
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części. Każda część zamówienia obejmuje poniższe czynności: 1) wprowadzenie i zatwierdzenie zeznań podatkowych PIT-37 i PIT-36 wraz z załącznikami, 2) sporządzenie z wprowadzonych zeznań podatkowych PIT-37 i PIT-36 następujących wydruków z bazy POLTAX: a) Raportu o przypisach,odpisach z deklaracji i dokumentów wymiaru doraźnego dla PIT-37 i PIT-36, b) Raportu o złożonych dokumentach wymiaru ze statusem Z (błędne) c) Raportu o przypisachodpisach z deklaracji i dokumentów wymiaru doraźnego, dla OPP-1 3) wyłączanie z paczek zeznań podatkowych ze statusem Z (błędne), 4) sporządzanie i przekazywanie kserokopii zeznania podatkowego w celu zaktualizowania adresu zamieszkania do wyznaczonego pracownika OB-123, 5) dokonywanie adnotacji w bazie POLTAX w pozycji Uwagi o nieprawidłowościach w zeznaniu podatkowym, 6) zdanie paczki z wprowadzonymi zeznaniami i sporządzonymi raportami do wyznaczonego pracownika OB-123. Minimalna ilość zeznań wraz z załącznikami do wprowadzenia w ramach jednej części zamówienia w ciągu 1 godziny wynosi: 1) zeznanie PIT-37 - 16 sztuk, 2) zeznanie PIT-36 - 13 sztuk. Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca w ramach jednej części zamówienia wprowadził do systemu POLTAX: 1) 5.400 sztuk - zeznań PIT-37 wraz z załącznikami, 2) 800 sztuk - zeznań PIT-36 wraz z załącznikami. Zamawiający na wypłatę wynagrodzenia za wykonie czynności określonych w pkt 1 może przeznaczyć kwotę nie wyższą niż: 1) 0,70 zł brutto za wykonywanie czynności związanych z obsługą jednej sztuki zeznania PIT-37, 2) 0,90 zł brutto za wykonywanie czynności związanych z obsługą jednej sztuki zeznania PIT-36. Ww. czynności wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Skarbowym w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Wszystkie czynności wykonywane będą sprzętem i materiałami należącymi do Zamawiającego. Wynagrodzenie brutto wykonawcy za dany miesiąc określone będzie na podstawie ilości sztuk zeznań podatkowych wprowadzonych do systemu komputerowego oraz ceny brutto za czynności związane z obsługą 1 sztuki zeznania podatkowego, zgodnie ze złożoną ofertą. Wypłata wynagrodzenia dokonywana będzie miesięcznie z dołu tj. po wykonaniu czynności określonych w zawartej umowie, na podstawie rachunku złożonego przez Wykonawcę, zawierającego szczegółowe rozliczenie wykonanych czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach