Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg
- Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
- Data zamieszczenia: 2014-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
ul. Ostrowskiego 5 5
53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
REGON: 93052571900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 1 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX rejestracja czynności i zdarzeń, poszukiwanie majątków zobowiązanych, korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, archiwizacja akt egzekucyjnych, komputerowe maszynopisanie, dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office. Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1144 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 05 lutego 2014 r. do 31 sierpnia 2014r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 4 części: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca. W tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 496 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 marca 2014 r. do 31 maja 2014 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 3128,00 godzin zadanie nr 1, 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi wprowadzania danych do systemów informatycznych i usługi biurowe dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-27 - Usługi wprowadzania danych do systemów informatycznych i usługi biurowe dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Dodano: 2016-04-15 - OL1/206-1/15
Dodano: 2015-01-14 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
Dodano: 2014-12-04 - OL1/2512-1/14
Dodano: 2014-11-20 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
Dodano: 2014-07-30 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2013-12-09 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Dodano: 2013-11-29 - WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH ŚWIADCZONYCH NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-11-25 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna.
Dodano: 2013-10-09