Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna.

Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg

  • Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
    ul. Ostrowskiego 5 5
    53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
    REGON: 93052571900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 2 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX obsługiwanie EGAPOLTAX rejestracja czynności i zdarzeń, poszukiwanie majątków zobowiązanych, korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX,-badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, archiwizacja akt egzekucyjnych, komputerowe maszynopisanie, dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office). Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 23 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: 1. Szczegółowy opis: rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu, rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru, przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców, opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych, rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej, Znajomość systemu Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 23 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 3 obejmuje 1 części: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych, analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności, sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności, nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism, analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r., analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych, sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych, dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych, sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych, aktualizacja tytułów wykonawczych, zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 23 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 1472 godziny (zadanie nr 1, 2, 3). 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej 3.W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. 4.W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, a wykonawca i zamawiający nie ustalą inaczej, zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (tekst jednolity Dz.U. z 2009r. nr 205 poz.1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 164 poz.1027 z późn.zm.), a także zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zamówienie podzielono na 4 części. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Zamawiający nie przewiduje dokonania ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach