Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna

Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg

  • Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
    ul. Ostrowskiego 5 5
    53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
    REGON: 93052571900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 1 części Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekUcyjnego do aplikacji EGAPOLTAX obsługiwanie EGAPOLTAX Rejestracja czynności i zdarzeń poszukiwanie majątków zobowiązanych korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów archiwizacja akt egzekucyjnych komputerowe maszynopisanie dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1504 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 2 obejmuje 1 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r. analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych aktualizacja tytułów wykonawczych zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1504 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 3 obejmuje 2 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 lipca 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 3680 godziny -zadanie nr 1, 2, 3 Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, a wykonawca i zamawiający nie ustalą inaczej, zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (tekst jednolity Dz.U. z 2009r. nr 205 poz.1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 164 poz.1027 z późn.zm.), a także zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych 72312000-5 - usługi wprowadzania danych 79500000-9 - dodatkowe usługi biurowe 79551000-1 - usługi komputerowego maszynopisania 79552000-8 - usługi przetwarzania tekstu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zamówienie podzielono na 4 części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia dla poszczególnych części Zamawiający nie przewiduje dokonania ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach