Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.

Urząd Skarbowy w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Bytomska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777699 , fax. 032 2777666
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zabrzu
    ul. Bytomska 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777699, fax. 032 2777666
    REGON: 27050752800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 12 części Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny, - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę, - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę, - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę, - kompletowanie TW na rejonach 40 sztuk na 1 godzinę, - archiwizacja akt egzekucyjnych 30 sztuk na 1 godzinę. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwunastu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,30 złotych brutto za jedną godzinę. Każda część zadania została przewidziana na 1183 h. Termin realizacji zadania od 02 stycznia 2013 r. do 20 grudnia 2013r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 2 obejmuje 2 części Zadanie obejmujące wprowadzanie do systemu tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją: - rejestracja wpływających tytułów wykonawczych obcych wierzycieli w rejestrze, - wprowadzaniu danych zawartych w tytułach wykonawczych do systemu Egapoltax, - przekazywanie wprowadzonych tytułów wykonawczych do komórki EA za potwierdzeniem odbioru, - sporządzanie notatek służbowych w przypadku braku możliwości wprowadzenia tytułu wykonawczego do systemu, - przekazywanie notatek służbowych do odpowiednich komórek organizacyjnych, - wprowadzanie informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX, - wprowadzanie informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji Egapoltax, - wprowadzanie korespondencji wychodzącej do aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, - wprowadzanie do systemu Biblioteka Akt i Poltax innych dokumentów związanych z egzekucją. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy wysokości nie większej niż brutto 8,30 zł za jedną godzinę. Każda część zadania została przewidziana na 1183 h. Termin realizacji zadania od 02 stycznia 2013 r. do 20 grudnia 2013r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach