Przetargi.pl
Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania. Operacje z zakresu odbudowy koryt cieków realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
    al. J. Matejki 5 5
    50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
    REGON: 93296478800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania. Operacje z zakresu odbudowy koryt cieków realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane w rozumieniu prawa budowlanego na zadaniu p.n. Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. 2. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności określone w przepisach: ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409) oraz inne działania techniczne i organizacyjne konieczne do wykonania robót budowlanych, odbioru Inwestycji, w tym w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na realizację Inwestycji, przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie (materiałów niedopuszczonych do obrotu), sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich dokumentów, protokołów, zatwierdzeń, atestów, certyfikatów itp. wbudowywanych materiałów i wyrobów, c) codzienny nadzór i kontrola przebiegu robót budowlanych na terenie budowy oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości wykonywania budowy, potwierdzony wpisem do dziennika budowy, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia ich do odbioru w dzienniku budowy; uczestniczenie w odbiorach technicznych urządzeń oraz uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz zobowiązywanie wykonawcy robót budowlanych do usuwania stwierdzonych wad, a także bieżące kontrolowanie rozliczeń i stanu zaawansowania robót i podejmowanie wszelkich działań mających na celu niedopuszczenie do przekroczenia wynagrodzenia za roboty i terminu końcowego zakończenia budowy, określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, f) niezwłoczne sporządzanie, potwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu do zatwierdzenia protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, różnic w ilościach (zwiększających, zmniejszających i zaniechanych), g) rozwiązywanie na bieżąco powstałych problemów technicznych, wykazywanie inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawnianie występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałanie, h) doradztwo techniczne w przypadkach polegających na ewentualnych zmianach projektowych, współpraca z projektantem w zaproponowaniu takich rozwiązań, aby wartość robót nie uległa zmianie, i) uzgadnianie koniecznych zmian dokumentacji projektowej i po ich pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego doprowadzenie przez inspektora nadzoru Wykonawcy w uzgodnieniu z kierownikiem budowy do wprowadzenia przedmiotowych zmian do dokumentacji przez projektanta, j) koordynacja robót i działań tak, aby termin zakończenia budowy nie uległ przekroczeniu, a roboty budowlane były realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót budowlanych, k) inspektor łącznie z wykonawca robót budowlanych uzgodnienia z właścicielami czasowe zajęcie gruntów niezbędnych do wykonywania robót, l) współpraca z rzeczoznawcą majątkowym Zamawiającego, koordynacja i udział w uzgadnianiu przez Zamawiającego odszkodowań za zajęcia stałe i czasowe nieruchomości, m) koordynacja i przejmowanie od właścicieli i zwroty zajmowanych gruntów; przejmowanie i zwroty nieruchomości powinny odbywać się komisyjnie w obecności Zamawiającego; terminy przejmowania i zwrotów nieruchomości powinny być uzgadniane z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym, n) koordynacja i współpraca z innymi nadzorami powołanymi przez Zamawiającego, tj. z nadzorem przyrodniczym, nadzorem autorskim; umowy z wykonawcami przedmiotowych nadzorów będą sukcesywnie przekazywane Wykonawcy po ich zawarciu przez Zamawiającego, o) respektowanie poleceń Zamawiającego związanych z wymogami stawianymi przez powyższe nadzory oraz wynikających z postanowień i decyzji administracyjnych, p) uzgadnianie z Zamawiającym planowanego do zafakturowania przerobu i kosztorysu robót wykonanych w okresie rozliczeniowym, q) potwierdzanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego przerobów w okresie rozliczeniowym i rozliczenia końcowego, tj. potwierdzanie protokołów odbiorów, kosztorysów i obmiarów robót oraz zestawień rzeczowo- finansowych, koniecznych do zafakturowania robót budowlanych wykonanych zgodnie z umową z wykonawcą robót budowlanych, r) na żądanie Zamawiającego przedkładanie pisemnej informacji z realizacji Inwestycji zawierającej m.in. zaawansowanie czasowe, rzeczowe i finansowe oraz wszystkie istotne dla Zamawiającego informacje o przebiegu realizacji Inwestycji, o robotach i działaniach planowanych do wykonania w następnym miesiącu, ewentualnych zagrożeniach i koniecznych do podjęcia przeciwdziałań, a także o zaleceniach nadzoru opisanego w punkcie n), s) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru elementów robót budowlanych i odbiorze końcowym, t) przekazanie Inwestycji do użytkowania, w tym przygotowanie zgłoszenie do odbioru do odpowiednich instytucji, skompletowanie niezbędnych dokumentów warunkujących dokonanie odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach