Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
- Data zamieszczenia: 2014-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
al. J. Matejki 5 5
50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
REGON: 93296478800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania. Operacje z zakresu odbudowy koryt cieków realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane w rozumieniu prawa budowlanego na zadaniu p.n. Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. 2. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności określone w przepisach: ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409) oraz inne działania techniczne i organizacyjne konieczne do wykonania robót budowlanych, odbioru Inwestycji, w tym w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na realizację Inwestycji, przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie (materiałów niedopuszczonych do obrotu), sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich dokumentów, protokołów, zatwierdzeń, atestów, certyfikatów itp. wbudowywanych materiałów i wyrobów, c) codzienny nadzór i kontrola przebiegu robót budowlanych na terenie budowy oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości wykonywania budowy, potwierdzony wpisem do dziennika budowy, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia ich do odbioru w dzienniku budowy; uczestniczenie w odbiorach technicznych urządzeń oraz uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz zobowiązywanie wykonawcy robót budowlanych do usuwania stwierdzonych wad, a także bieżące kontrolowanie rozliczeń i stanu zaawansowania robót i podejmowanie wszelkich działań mających na celu niedopuszczenie do przekroczenia wynagrodzenia za roboty i terminu końcowego zakończenia budowy, określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, f) niezwłoczne sporządzanie, potwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu do zatwierdzenia protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, różnic w ilościach (zwiększających, zmniejszających i zaniechanych), g) rozwiązywanie na bieżąco powstałych problemów technicznych, wykazywanie inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawnianie występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałanie, h) doradztwo techniczne w przypadkach polegających na ewentualnych zmianach projektowych, współpraca z projektantem w zaproponowaniu takich rozwiązań, aby wartość robót nie uległa zmianie, i) uzgadnianie koniecznych zmian dokumentacji projektowej i po ich pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego doprowadzenie przez inspektora nadzoru Wykonawcy w uzgodnieniu z kierownikiem budowy do wprowadzenia przedmiotowych zmian do dokumentacji przez projektanta, j) koordynacja robót i działań tak, aby termin zakończenia budowy nie uległ przekroczeniu, a roboty budowlane były realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót budowlanych, k) inspektor łącznie z wykonawca robót budowlanych uzgodnienia z właścicielami czasowe zajęcie gruntów niezbędnych do wykonywania robót, l) współpraca z rzeczoznawcą majątkowym Zamawiającego, koordynacja i udział w uzgadnianiu przez Zamawiającego odszkodowań za zajęcia stałe i czasowe nieruchomości, m) koordynacja i przejmowanie od właścicieli i zwroty zajmowanych gruntów; przejmowanie i zwroty nieruchomości powinny odbywać się komisyjnie w obecności Zamawiającego; terminy przejmowania i zwrotów nieruchomości powinny być uzgadniane z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym, n) koordynacja i współpraca z innymi nadzorami powołanymi przez Zamawiającego, tj. z nadzorem przyrodniczym, nadzorem autorskim; umowy z wykonawcami przedmiotowych nadzorów będą sukcesywnie przekazywane Wykonawcy po ich zawarciu przez Zamawiającego, o) respektowanie poleceń Zamawiającego związanych z wymogami stawianymi przez powyższe nadzory oraz wynikających z postanowień i decyzji administracyjnych, p) uzgadnianie z Zamawiającym planowanego do zafakturowania przerobu i kosztorysu robót wykonanych w okresie rozliczeniowym, q) potwierdzanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego przerobów w okresie rozliczeniowym i rozliczenia końcowego, tj. potwierdzanie protokołów odbiorów, kosztorysów i obmiarów robót oraz zestawień rzeczowo- finansowych, koniecznych do zafakturowania robót budowlanych wykonanych zgodnie z umową z wykonawcą robót budowlanych, r) na żądanie Zamawiającego przedkładanie pisemnej informacji z realizacji Inwestycji zawierającej m.in. zaawansowanie czasowe, rzeczowe i finansowe oraz wszystkie istotne dla Zamawiającego informacje o przebiegu realizacji Inwestycji, o robotach i działaniach planowanych do wykonania w następnym miesiącu, ewentualnych zagrożeniach i koniecznych do podjęcia przeciwdziałań, a także o zaleceniach nadzoru opisanego w punkcie n), s) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru elementów robót budowlanych i odbiorze końcowym, t) przekazanie Inwestycji do użytkowania, w tym przygotowanie zgłoszenie do odbioru do odpowiednich instytucji, skompletowanie niezbędnych dokumentów warunkujących dokonanie odbioru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28