Przetargi.pl
Wiodący Inspektor Nadzoru na zadaniu Przebudowa dróg dojazdowych do węzła transportowego przy Dworcu PKP w Malborku

Urząd Miasta Malborka ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6473325 , fax. 055 6473324
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Malborka
    pl. Słowiański 5 5
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6473325, fax. 055 6473324
    REGON: 00052356000013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wiodący Inspektor Nadzoru na zadaniu Przebudowa dróg dojazdowych do węzła transportowego przy Dworcu PKP w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. nadzór nad robotami budowlanymi na zadaniu Przebudowa dróg dojazdowych do węzła transportowego przy Dworcu PKP w Malborku B. Zatwierdzanie i sprawdzanie przerobu robót wykonawcy (obmiary), udział w naradach koordynacyjych, ustalaniu i opracowywaniu harmonogramów robót, rozliczaniu inwestycji i przekazaniu obiektu do użytkowania oraz udział w przeglądach gwarancyjnych, W zakres robót ( wykonawstwa) wchodzi: a) wykonanie robót drogowych polegających na : - rozbiórce nawierzchni bitumicznej średniej grubości 16 cm z podbudowa z brukowca 18/20 w ilości 2 208 m2 z krawężnikami 1 211 mb, - rozbiórka chodników z płyt betonowych - 2 690 m2 z obrzeżami 622 m, - nawierzchnia z kostki kamiennej 9/11 - 1 172 m2 , - nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej 18 cm - 790 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego na podbudowie - 3 894 m2 , - chodniki z płytek betonowych płukanych - 4 867 m2 b) sieć wodociągowa średnic od 32 do 160mm o łącznej długości 656 m, c) sieci kanalizacji deszczowej d-160 do 315mm w łącznej ilości 579 m d) sieci kanalizacji sanitarnej d-160-200mm w łącznej ilości 415 m e) kolektor tłoczny deszczowy d-250mm długości 102,5 m f) przepompownia wód deszczowych - 1 szt g) kolektor tłoczny sanitarny d-90mm długości 100mb h) przepompownia ścieków sanitarnych 1 szt, i) sieć gazowa z rur HDPH d-90mm długości 53m j) sieć c.o. Z rur preizolowanych d-42,4/110 do 76,1/140 łącznej długości412 m Pełny zakres robót zawarto w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złozenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadania polegające na nadzorowaniu prac związanych z budową lub przebudową układów drogowych z uzbrojeniem podziemnym o wartości i zakresie odpowiadającym zamówieniu, na którym prowadzony będzie nadzór - inwestycje o wartości min. 4 mln zł brutto. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.5) Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 A.6) Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 4 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu robót ) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych prac jako inspektor nadzoru na robotach budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym nadzór powinien odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanych stanowiącym przedmiot realizacji, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 (wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min. 2 nadzorów o porównywalnej wielkości /inwestycje o wielkości min. 4 mln zł brutto/, charakterze i zakresie - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych prac), B.2) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 300.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach