Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego

Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6998605 , fax. 058 6224871
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
    ul. Powstania Styczniowego 9b 9b
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6998605, fax. 058 6224871
    REGON: 19295394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego. Zamówienie określone w 12 pakietach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wykonawca zobowiązany jest wnieść odpowiednio wadium w wysokości: 4 644,78zł. (w przypadku składania oferty na pakiety nr 1,2,3,6,7,9,10,11 łącznie) a jeśli ofertę składa się na niektóre pakiety to należy wnieść wadium w wysokości podanej poniżej: Nr pakietu Wysokość wymaganego wadium (PLN) 1. 2 503,20 2. 329,42 3. 473,20 4. 0,00 5. 252,00 6. 259,00 7. 210,00 8. 0,00 9. 210,00 10. 128,80 11. 279,16 12. 0,00 1) Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania), tylko w jednej z poniższych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 , - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz.275 ze zm). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: -na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4) Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie określone w pakietach nr 1- 12 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) zaoferują sprzęt / oprogramowanie o wymaganych cechach. 2) wniosą odpowiednio w wyznaczonym terminie i wysokości wadium- jeśli jest wymagane, 3) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym na potwierdzenie czego przedstawiają następujący dokument; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Pzp; 7) 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art.23 w.w. ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie - załączyć dokumenty opisane w pkt VII. 1, ppkt 3) a) i 6) SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 4 do oferty; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz DZ. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) - oświadczenia określone załączniku nr 1,2, 3 do oferty; 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII, pkt 1, ppkt 3a SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt VII, ppkt 3a SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej wiarygodności. 5. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 32/UCMMiT/AW/09 oraz ocena spełnienia wymagań przez oferowane dostawy/usługi odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm) -NIE SPEŁNIA. 6. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki wykonawca spełnił. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania przez wykonawców udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych w SIWZ wykonawca dostarcza: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. VII. 1. ppkt 1) 3) 4) 5) i 6) SIWZ wykonawcy składają odpowiednie oświadczenia - załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do oferty. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art.23 w.w. ustawy Prawo zamówień publicznych Warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie - załączyć dokumenty opisane w pkt VII. 1, ppkt 3) a) i 6) SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 4 do oferty; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz DZ. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) - oświadczenia określone załączniku nr 1,2, 3 do oferty; 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII, pkt 1, ppkt 3a SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt VII, ppkt 3a SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie czy oferowane dostawy i usługi spelniają wymagania określonew SIWZ wykonawca dostarcza: 1. Wypełniony odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ.(odpowiednio do pakietu, na który składana jest oferta). 2. Szczegółowy opis (katalogi lub opisy) oferowanego sprzętu (dotyczy pakietu nr 1-10) potwierdzające spełnianie przez dostawę wymagań określonych w SIWZ. 3. Szczegółową charakterystykę oprogramowania - dotyczy pakietu nr 11 i 12 Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 32/UCMMiT/AW/09 oraz ocena spełnienia wymagań przez oferowane dostawy/usługi odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm) -NIE SPEŁNIA. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki wykonawca spełnił. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach