Przetargi.pl
Wielojęzyczne centrum pomocy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępne za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej oraz system przepływu informacji i raportowania

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wielojęzyczne centrum pomocy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępne za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej oraz system przepływu informacji i raportowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wielojęzyczne centrum pomocy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępne za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej oraz system przepływu informacji i raportowania dla użytkowników z wykorzystaniem: - systemu typu Call Center (CC) - wraz z dedykowanym numerem telefonicznym, - systemu Live Chat (LC) - czat tekstowy, - systemu Wirtualny Doradca (WD) - inteligentny system informatyczny zdolny do interakcji i rozmów z Użytkownikami w trybie 24/7/365, w zakresie funkcjonowania portalu www.biznes.gov.pl oraz www.firma.gov.pl, będącego jednym z głównych rezultatów realizacji projektu Pojedynczy Punk Kontaktowy oraz Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej. Usługi doradcze obejmują w szczególności przyjmowanie zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi przez konsultantów Wykonawcy na pytania Użytkowników dotyczące kwestii związanych z PPK oraz CEIDG. oraz - systemu Przepływu Informacji i Raportowania (PIR) - dostarczenie usługi polegającej na możliwości przetwarzania informacji za pośrednictwem systemu udostępnionego przez Wykonawcę, służącego do sprawnej komunikacji pomiędzy Użytkownikami Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie uczestniczył w tworzeniu Bazy Wiedzy (FAQ) na warunkach opisanych w niniejszym SOPZ oraz Umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713160006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach