Przetargi.pl
Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych dla Użytkowników - z wykorzystaniem: - systemu Call Center - wraz z dedykowanym numerem telefonicznym, - systemu Live Chat - czat tekstowy, - systemu Wirtualny doradca - inteligentny system informatyczny zdolny do interakcji i rozmów z Użytkownikami w trybie 24/7/365, w zakresie funkcjonowania Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obejmujących w szczególności udzielanie odpowiedzi przez konsultantów Wykonawcy na pytania Użytkowników dotyczące obsługi i użytkowania Systemu CEIDG. oraz - budowa Bazy wiedzy informacyjnej (FAQ) dla Użytkowników, - budowa Bazy pomocy kontekstowej dla Użytkowników. Dla wszystkich trzech ww. systemów wspólnym elementem będzie semantyczna baza wiedzy - dostępna zarówno dla operatorów i Użytkowników. Operator Call Center korzysta z bazy w celu udzielenia informacji Użytkownikowi i jednocześnie ma możliwość zaprezentowania mu wybranych treści (skrypt, FAQ). Podobnie operator Live Chata korzysta z bazy na tych samych zasadach co operator Call Center,z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do systemu Wirtualnego doradcy wraz z wyświetleniem wybranych treści (skrypt, FAQ). Wirtualny doradca wykorzystuje bazę semantyczną na tych samych zasadach co operator Call Center w sposób automatyczny, z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do operatora Call Center lub operatora Live Chata. Wykonawca w ramach integracji systemów Call Center, Live Chat i Wirtualny doradca, w ramach jednej platformy, stworzy 3 stopniowy, hierarchiczny system obsługi, tj.: - pierwsza linia - system Wirtualnego doradcy, który jest w stanie odpowiedzieć poprawnie na najczęściej zadawane przez Użytkowników pytania, - druga linia - operatorzy Live Chat, operator odpowiada na bardziej szczegółowe pytania klientów, na które nie jest w stanie odpowiedzieć Wirtualny doradca, - trzecia linia, działająca równolegle z pierwszą i drugą - operatorzy Call Center. Linia telefoniczna, dla wszystkich Użytkowników. Na cele obsługi procesów Zamawiającego Wykonawca zbuduje dedykowany zespół składający się minimum z pięciu konsultantów Wykonawcy, w tym 1 konsultant z wykształceniem wyższym pełniący równocześnie rolę kierowniczą dla całego zespołu oraz 1 konsultant z biegłą znajomością języka angielskiego umożliwiającą obsługę połączeń telefonicznych oraz połączeń w zakresie czata tekstowego. Osoby wykonujące prace w ramach zespołu nie będą angażowane do obsługi jakichkolwiek innych zadań w godzinach pracy wyznaczonych przez Zamawiającego (...) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zazwiera Załącznik nr 3 do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713160006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach