SIM Śląsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Wolności 61/U1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SIM Śląsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wolności 61/U1
41-500 Chorzów, woj. śląskie
REGON: 388934331 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sim-slask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa” realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez FSPROJEKT Sp. z o.o., Lędziny, ul. Hołdunowska 57.Postępowanie dotyczące wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: https://platformazakupowa.pl/transakcja/730059 .Rozliczenie robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski – ryczałt. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru odbywać się będzie w zakresie: • robót konstrukcyjno - budowlanych • instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych • robót drogowych Świadczenie usługi Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w wyżej wymienionych branżach, przy czym Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej będzie również pełnił funkcję Koordynatora Zespołu, godnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane. Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty zakresem usługi nadzoru stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 10.Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach (wymienionych wyżej), w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz inne obowiązki w zakresie nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa wyżej, w szczególności:1) zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy;2) opiniowania poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań;3) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontrolowania dokumentów jakości, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi, itp. w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;4) kontroli zgodności prowadzenia robót z przepisami techniczno-budowlanym, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;5) uczestniczenia przy próbach i odbiorach technicznych;6) dokonywania odbiorów robót ulegających zanikowi lub zakryciu;7) uczestniczenia w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego całego zakresu robót budowlanych oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:a. stwierdzenia gotowości do odbioru,b. przekazania Zamawiającemu sprawdzonego operatu powykonawczego,c. dokumentowanie fotograficzne postępu robót,8) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie nadzoru i kontrolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną poprawnością realizowanej inwestycji oraz sprawdzenie zgodności realizacji z zawartą umową o dofinansowanie projektu wraz z osiągnięciem zakładanych wskaźników realizacji projektu;9) pobytu na terenie budowy w czasie prowadzenia robót w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (dotyczy koordynatora zespołu) oraz nie rzadziej niż raz w tygodniu (dotyczy pozostałych branż) – z pobytu na budowie Koordynator zespołu sporządza protokół z informacją o stanie zaawansowania, robót, ustaleniach z kierownikiem budowy, zidentyfikowanych zagrożeniach, zdjęcia itp.,10) uczestnictwa w naradach budowy zwołanych na wniosek Inwestora lub Wykonawcy,11) zatwierdzania harmonogramu robót harmonogramu płatności częściowych,12) potwierdzania ilości faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,13) rozliczania wykonanych robót, w oparciu o wzoru dokumentów udostępnione przez Zamawiającego lub opracowane w porozumieniu z Zamawiającym (protokoły odbioru robót, harmonogram rzeczowo-finansowy, protokoły konieczności),14) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich okoliczności mogących mieć istotny wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych,15) uczestnictwa w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy,16) kontrolowania i przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,17) powiadomienia Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy,18) rozliczenia końcowego umowy o roboty budowlane, 19) inwentaryzacji wykonanych robót, w przypadku przerwania ich realizacji,20) wydawania poleceń i instrukcji kierownikowi budowy lub kierownikowi robót celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót;21) żądania od Kierownika Budowy usunięcia usterek lub wad przez Wykonawcę robót oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót naprawczych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót;22) wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną;23) odbiór od kierownika budowy i sprawdzanie prawidłowości dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz kompletnej dokumentacji prób i sprawdzeń, 24) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad, zgłaszanych w okresie odbiorów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, w wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING nr rachunku 10 1050 1243 1000 0090 3284 6777 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania 03/2023/SIM”.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki zatrzymania przez Zamawiającego wadium określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest SIM Śląsk sp. z o.o.;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, dokument można przekazać za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający następujące warunki dotyczące:1) zdolności technicznej - posiadanie wymaganego doświadczenia: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji (dwie różne inwestycje) polegającej na budowie budynku mieszkalnego/biurowego/użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 8.000m3, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie;2) zdolności zawodowej - posiadanie kwalifikacji zawodowych: wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:a) Koordynator Zespołu (1 osoba):– posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń- posiadający doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do zakończenia) polegającego na budowie budynku mieszkalnego/biurowego/użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 6.000m3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w ramach której były wykonywane roboty w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej;b) inspektor nadzoru robót elektrycznych (1 osoba):- posiadający uprawienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń,- posiadający doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do zakończenia) polegającego na budowie budynku mieszkalnego/biurowego/użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 6.000m3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;c) inspektor nadzoru robót sanitarnych (1 osoba):- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do nadzoru nad robotami bez ograniczeń,- posiadający doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do zakończenia) polegającego na budowie budynku mieszkalnego/biurowego/użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 6.000m3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofertd) inspektor nadzoru robót drogowych (1 osoba):- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynierii drogowej do nadzoru nad robotami drogowymi bez ograniczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ”Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na kompleks sportowo-kulturalno-oświatowy z salą terapii ruchowej dla osadzonych”
Dodano: 2023-08-09 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Poprawa skuteczności rekrutacji SW-nowe kwatery dla funkcjonariuszy; Zakład Karny w Raciborzu””
Dodano: 2023-07-26 - Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa”
Dodano: 2023-07-11 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestor spec instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zad. pn: Budowa infrastruktury kanalizacyjnej(...)
Dodano: 2023-07-05