Przetargi.pl
Wiata edukacyjna na potrzeby Szkółki Kontenerowej w Nędzy

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-430 Rudy, ul. Rogera 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4103029 , fax. 032 4103281
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie
    ul. Rogera 1 1
    47-430 Rudy, woj. śląskie
    tel. 032 4103029, fax. 032 4103281
    REGON: 27253629600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wiata edukacyjna na potrzeby Szkółki Kontenerowej w Nędzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - Wykonanie ścian z kamienia średniotwardego, - Wykonanie zadaszenia z blachodachówki na konstrukcji drewnianej, - Montaż rynien PCV, - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i otoczaków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, - udzielą co najmniej dwuletniej gwarancji na wykonane roboty i urządzenia, - dostarczą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 3. o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 4. o niezaleganiu z opłatą podatków na rzecz Urzędu Skarbowego 5. o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i urządzenia. Zaświadczenia: 1. aktualny odpis w z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłuwem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy, 2. kserokopia uprawnień budowlanych kadry kierowniczej, wraz z przynależnością do OIIB. Wykazy: 1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urzadzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 2. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca decyduje się na realizację części zamówienia przez podwykonawców, wraz z wyszczególnieniem zakresu prac, które zamierza im powierzyć do wykonania, i szacunkową wartość tych robót, 3. wykaz wykonanych robót o podobnym profilu i wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł z ostatnich 3 lat, a jeśli firma funkcjonuje krócej - to z tego okresu, 4. dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie w/w robót (na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach