Muzeum Zamkowe ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Brama Wybrańców 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2103037 , fax. 032 4490333
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe
ul. Brama Wybrańców 1 1
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 032 2103037, fax. 032 4490333
REGON: 07234338500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-pszczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej przez zamawiającego w kWh w ciągu 12 miesięcy na poszczególnych punktach poboru wynosi: obiekt - Taryfa C-21 zużycie energii za 12 miesięcy to 100 341 kWh obiekty - Taryfa C-11 zużycie energii za 12 miesięcy to 70 657 kWh - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 oraz w specyfikacji tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez wykonawcę - zał. nr 3 do SIWZ (wzór); 7) koncesja w zakresie sprzedaży energii elektrycznej; 8) jeżeli wykonawca pochodzi z kraju lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumenty lub oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego wystawione w kraju jego pochodzenia lub, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-pszczyna.pl (zakładka BIP)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa paliw dla taboru samochodowego i sprzętu Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
Dodano: 2016-04-13 - Zakup energii elektrycznej dla 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby: oświetlenia ulicznego, budynków i jednostek organizacyjnych Gminy Rudziniec
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o
Dodano: 2015-11-24 - Zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa energii elektrycznej dla budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o
Dodano: 2015-11-17 - Zakup energii elektrycznej do obiektu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-04 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SOŚNICOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY GIERAŁTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2015-10-22