Przetargi.pl
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo- samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów w rejonie odpowiedzialności w latach 2018-2020

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn, -
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    - -
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
    REGON: 80521018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo- samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów w rejonie odpowiedzialności w latach 2018-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo - samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów w rejonie odpowiedzialności w latach 2018-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1: Weryfikacja i naprawa TŚM do pojazdów KTO ROSOMAK Zadanie nr 2: Weryfikacja i naprawa TŚM do pojazdów STAR 266 Zad nr 1 - Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK wyszczególnionych poniżej- tabela w SIWZ W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: Posiadający koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn.zm.) Zad nr 2 - Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów STAR 266 wyszczególnionych poniżej- tabela w SIWZ W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: Posiadający autoryzację producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem. W przypadku nie złożenia w/w dokumentu Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie posiada autoryzacji producenta na daną markę pojazdu i jego oferta nie będzie rozpatrywana. Ponadto: 1. Realizacje zamówienia nastąpią dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzona do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 2. Zakres prac będący przedmiotem umowy obejmuje przywrócenie pełnej sprawności technicznej przekazanych do naprawy podzespołów. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo-naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego, zaplecza serwisowego oraz ilością zatrudnionych pracowników. 5. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy . W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy(miesiąc, rok) oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 6. Części zamienne użyte do naprawy muszą być nowe I klasy jakości, nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 7. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 8. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: - JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, - 45 WOG 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax. 9. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy, zgodnie z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja. 11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy. 12. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 13. Asortyment poddany weryfikacji, a nie kwalifikujący się do naprawy, należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji. 14. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania 15. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy. 16. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 17. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. 18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 19. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 20. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 21. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 22. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi. 23. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw podzespołów a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 24. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły 25. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy, który stanowi integralną częścią SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga , aby wszelkie czynności polegające na wykonywaniu weryfikacji i naprawy podzespołów zgodnych z zakresem przedmiotu umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawierających imię i nazwisko, datę zawarcia, wymiar etatu i rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków, zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną umowę o pracę zawartą z pracownikiem, który będzie świadczył powyższe usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla części 1 wymaga: posiadania koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późn. zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III; (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn.zm.) Zamawiający dla części 2 wymaga: posiadania autoryzacji producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach