Przetargi.pl
Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Masztalarska 3 3
    61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
    REGON: 00068449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego. W ramach zamówienia przewiduje się wyposażenie i uruchomienie centralnego punktu rejestracji monitoringu ruchu pojazdów w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu . Zamawiający w ramach dostawy przewiduje wyposażenie 32 pojazdów w system nawigacji z funkcjonalnością całego systemu. W skład systemu wchodzą następujące elementy: - serwer aplikacyjny z systemem operacyjnym - (1 szt.), - pakiet oprogramowania serwerowego, sterownik bazodanowy, pakiet oprogramowania klienckiego, monitor GPS, rejestrator GPS - (1 kpl.) - moduł systemu GPS do SWD-ST - (2 szt.) - terminal komunikacyjny zamontowany na pojazdach wg. wykazu - (32 szt.), - czujnik poziomu paliwa z montażem na pojazdach wg. wykazu - (32 szt.), - instalacja i wdrożenie systemu - (10 stanowisk komputerowych) wg. wykazu w dniu podpisania umowy, - szkolenie - (27 osób) wg. wykazu osób w terminie ustalonym w dniu podpisania umowy. Celem projektu jest budowa wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów ratowniczo-gaśniczych opartego o graficzne terminale statusów z wbudowanym modułem GPS. System lokalizacji pojazdów powinien być zintegrowany z Wojewódzkim Stanowiskiem Koordynacji Ratownictwa i Powiatowymi / Miejskimi Stanowiskami Kierowania. System lokalizacji pojazdów powinien umożliwiać przesyłanie dowolnych komunikatów tekstowych w obie strony z wykorzystaniem telefonii komórkowej pomiędzy Stanowiskami Kierowania a samochodami uczestniczącymi w akcji ratunkowej. Dodatkowo system powinien być wyposażony w moduł GPS, umożliwiający bieżącą lokalizację pojazdu na terenie kraju, posiadać możliwość wskazywania najkorzystniejszej drogi dojazdu do zdarzenia oraz rejestrować włączenie sygnałów uprzywilejowania w pojazdach wyznaczonych przez Zamawiającego. Bezpośrednio po uruchomieniu wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych PSP woj. wielkopolskiego, Wykonawca sprawował będzie 6 miesięczny okres Opieki powdrożeniowej w ramach której wspierał będzie Zamawiającego w obsłudze działania systemu, jego zarządzaniu i rozwiązywaniu wszystkich sytuacji awaryjnych występujących w systemie. W przypadku wykonania zmian w systemie, w okresie pełnienia Opieki powdrożeniowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania raportu przedstawiającego opis zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach