Przetargi.pl
Dostawę wyposażenia laboratorium marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych ShopLab w formie leasingu finansowego

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wyposażenia laboratorium marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych ShopLab w formie leasingu finansowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wymagania dotyczące leasingu finansowego: 1.1.Leasing finansowy rozliczany w złotych polskich. 1.2.Raty leasingowe: równe Rata leasingowa zawiera wszelkie koszty związane z zawarciem i realizacją umowy leasingu finansowego, w tym również ewentualne dodatkowe koszty z tyt. Aneksów ( np. skrócenie umowy), dodatkowych zaświadczeń. 1.3.Zamawiający nie wyraża zgody na pobieranie dodatkowych opłat manipulacyjnych, prowizji oraz innych opłat związanych z rozpatrzeniem wniosku o zawarcie umowy leasingu i uruchomienie umowy leasingu. 1.4. Okres leasingu - 6 miesięcy ( 6 rat leasingowych). 1.5. Wartość czynszu inicjalnego opłata wstępna - 0 % wartości. 1.6. Odpisy amortyzacyjne przedmiotu leasingu finansowego dokonywać będzie Wykonawca. 1.7. Po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT na wartość wszystkich rat leasingowych 1.8. Z chwilą zapłaty ostatniej raty leasingowej prawo własności przedmiotu leasingu finansowego przechodzi na Zamawiającego- bez dodatkowych opłat. 1.9. Koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, podatków ponosi Wykonawca. 1.10. Wykonawca gwarantuje, że przeniesie, bez dodatkowego świadczenia, własność przedmiotów zamówienia - leasingu na rzecz Zamawiającego po upływie czasu trwania leasingu, Przeniesienie odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o przeniesieniu prawa własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego. 1.11. W czasie trwania umowy leasingu odpisy amortyzacyjne z tytułu używania przedmiotu leasingu dokonuje Wykonawca. Odpisy amortyzacyjne Przedmiotu Leasingu naliczane będą na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 1994 r., Nr 121, póz 591 z późn. zm.) oraz odpowiednich przepisów prawa podatkowego 2.Wymagania dotyczące przedmiotu leasingu: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem wyposażenia Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych (ShopLab) oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi wyposażenia laboratorium (instruktaż dotyczy części A i B zamówienia) w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego. Wyposażenie laboratorium musi zostać dostarczone zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ w tym specyfikacji technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz istotnymi postanowieniami umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.2.Zamawiane wyposażenie Laboratorium zostanie dostarczone i uruchomione (obowiązek instalacji i uruchomienia dotyczy wszystkich części) w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego mieszczącym się terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 2.3.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (A i B): Część A - Eye-tracker z systemem monitorowania oraz stacja roboczą; Część B - Monitor interaktywny; 2.4.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.5.Dostarczone wyposażenie laboratorium musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczone. 2.6.Dostarczone wyposażenie laboratorium, będące przedmiotem zamówienia, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 2.7.Dostarczone wyposażenie laboratorium, będące przedmiotem zamówienia, musi być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 2.8.Oferowane wyposażenie laboratorium musi być zaopatrzone w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 2.9.Dostarczone wyposażenie laboratorium z wyposażeniem przeznaczonym do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 2.10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia równoważny wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 4 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 2.11.Sprzedawca w ramach realizacji dostawy i uruchomienia Wyposażenia do Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych (ShopLab) zapewni, bez dodatkowego wynagrodzenia instruktaż dla co najmniej czterech osób wskazanych przez Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia jednak po jego dostarczeniu i uruchomieniu w laboratorium Zamawiającego i trwać będzie: - co najmniej 8 godzin w ciągu co najmniej 1 dnia (część A) - co najmniej 4 godziny w ciągu 1 dnia (część B) Przeprowadzenie instruktażu będzie warunkiem niezbędnym podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego tej części. 2.12.Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie do Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych (ShopLab) (część A zamówienia) w ramach ceny (wynagrodzenia) posiadała wsparcie techniczne (help desk) zapewniające: - bezpłatną pomoc techniczną dotyczącą bieżącego funkcjonowania sprzętu w Laboratorium - zgłaszanie awarii sprzętu zainstalowanego w Laboratorium - dostępność przez osiem godzin dziennie (od 8 do 16) w dniach roboczych - dostępność pod numerem telefonu i adresem e-mail. 2.13. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od kupującego oraz od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 2.14. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia dostarczonego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach