Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 6441442 , fax. 015 6441505
- Data zamieszczenia: 2011-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34 34
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 6441442, fax. 015 6441505
REGON: 29114196000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wdrożenie usługi katalogowej active directory oraz dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania serwerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 2. Wszystkie oferowane urządzenia, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 3. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na oferowany sprzęt na okres min. 12 m-cy. 5. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw lub wymiany na wolny od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. 6. W okresie obowiązywania gwarancji wykonawca zapewni zamawiającemu wsparcie techniczne 7x24, obejmujące udzielanie porad technicznych, instrukcji i konsultacji telefonicznych dotyczących eksploatacji funkcjonowania, użytkowania i obsługi sprzętu dostarczonego w ramach umowy. 7. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o łączną liczbę dni, w których sprzęt był wyłączony z eksploatacji, z powodu naprawy podczas trwania okresu gwarancyjnego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawca do oferty załączy wzór karty gwarancyjnej, który powinien zawierać minimalne wymagania określone w SIWZ. 9. Dostarczony sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 10. Ubezpieczenie, transport do siedziby Zamawiającego, jak również opakowanie, dokumentacja techniczna muszą być zawarte w oferowanej przez Wykonawcę cenie. 11. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 12. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis wynosi 24 godziny licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Dostawa urządzenia zastępczego na drugi dzień roboczy od chwili zgłoszenia awarii o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia. 13. Naprawa wykonana będzie w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 do 15:00,.jeżeli wykonawca uzna to z konieczne, naprawa może być dokonana poza siedzibą zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w realizacji zamowienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsandomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń sieciowych kabli telekomunikacyjnych, sprzętu peryferyjnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa urządzeń sieciowych dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2016-02-10 - Zakup elementów aktywnych do sieci komputerowej w budynku A
Dodano: 2015-05-13 - Dostawa przełączników sieciowych do sieci teleinformatycznych. Postępowanie nr 84/PN/2014
Dodano: 2014-11-05 - Dostawa przełączników sieciowych do sieci teleinformatycznych. Nr postępowania: 74/PN/2014.
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej oraz odnowienie wsparcia technicznego do urządzeń UTM Fortigate 100D dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach
Dodano: 2014-02-26 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń wielofunkcyjnych - 3 pakiety. WIW.AD.272.1.12.2013
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa przełącznika modułowego z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa przełączników sieciowych do sieci teleinformatycznych. Nr postępowania: 105/PN/2013
Dodano: 2013-10-23 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW), URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW SIECIOWYCH
Dodano: 2013-09-20