Przetargi.pl
DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW), URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW SIECIOWYCH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW), URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW SIECIOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego komputerów przenośnych (notebooków), urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów sieciowych. 2.Zakres ilościowy zamówienia przedstawia się następująco: A.Notebook I - 15,6 cali z systemem operacyjnym i oprogramowaniem, przekątna ekranu 15,6cali, torba - szt. 3; B. Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe, kolor, A3 (drukarka, kopiarka, skaner, faks) - szt. 1; (dodatkowo dla urządzenia 2 komplety materiałów eksploatacyjnych -tonerów o max. wydajności); C.Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe, mono, A4 (drukarka, kopiarka, skaner, faks) - szt. 1; (dodatkowo dla urządzenia 2 komplety materiałów eksploatacyjnych -tonerów o max. wydajności); D.Moduł pamięci RAM dla Fujitsu Siemens SCENIC P320 - szt. 27; E.Moduł pamięci RAM dla Fujitsu Siemens ESPRIMO P5915 - szt. 18; F.Moduł pamięci RAM dla DELL OPTIPLEX 320 D820 - szt. 18; G.Dysk sieciowy NAS, min. 2GB, 8 HDD - szt. 1; H.Dysk sieciowy NAS, min. 1GB, 4 HDD - szt. 1; I.Stacja dokująca HDD 2,5 cala/ 3,5 cala USB 3.0 - szt. 2; J.WinRAR ver. min. 5.0 - szt. 150; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania opisane przez zamawiającego. Wszystkie wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 5.Zamawiający wymaga, aby dysk twardy w notebooku poz. A Formularza cenowego na etapie konfiguracji przez wykonawcę został podzielony na dwie partycje - C i D, po 50 % każda. Oprogramowanie dostarczone wraz z notebookiem - system operacyjny i pakiet biurowy - preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePack`ami, które go dotyczą. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. 8. Minimalny okres gwarancji dla poszczególnego asortymentu został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 9. W okresie gwarancji, w ramach zaoferowanej ceny, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem. 10.Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis dla zaoferowanego w Formularzu cenowym sprzętu dot. poz. A, B, C, G i H (nie dotyczy tonerów) - najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem. Na czas naprawy trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia. 11. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji: a) wymiana tonerów na nowe (dot. tonerów do sprzętu z poz. B i C Formularza cenowego) następowała w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego b) naprawa sprzętu z poz. D, E, F, I Formularza cenowego następowała w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu. 12. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę model notebooka posiadał certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym wskazanym w odpowiednim załączniku do SIWZ lub w przypadku zaoferowania notebooków z systemem równoważnym muszą posiadać certyfikat zgodności z zainstalowanym systemem operacyjnym. 13. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu dostawy sprzętu: a) deklaracji zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu w pkt A, B, C, G i H Formularza cenowego lub dokumentów równoważnych. b) certyfikatu Microsoft, potwierdzającego poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka pkt. A Formularza cenowego z systemem operacyjnym wskazanym w odpowiednim punkcie Załącznika nr 1 do SIWZ lub w przypadku zaoferowania notebooków z systemem równoważnym muszą posiadać certyfikat zgodności z zainstalowanym systemem operacyjnym. c) certyfikatów ISO 9001 dla firm serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta notebooka pkt. A Formularza cenowego 14. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. 15. Dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane (dot. poz. A Formularza cenowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach