Przetargi.pl
WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ZAKUP URZĄDZEŃ I SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA PRACĄ STANOWISK I OBSŁUGI INTERESANTÓW

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 00137222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ZAKUP URZĄDZEŃ I SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA PRACĄ STANOWISK I OBSŁUGI INTERESANTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń i systemu informatycznego do zarządzania pracą stanowisk i obsługi interesantów w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej wraz z minimum 24-miesięczną gwarancją i świadczeniem usług serwisowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów umożliwiających zarządzanie ruchem interesantów wraz z ich montażem (obejmujące wykonanie wszystkich niezbędnych prac, w tym prac budowlanych) pod nadzorem i w porozumieniu z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych realizującym inwestycję pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2 pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2 wg poniższego zestawienia: a) automat biletowy z panelem dotykowym i drukarką biletów - 1 szt. b) wskaźnik stanowiskowy typu LED - 4 szt. c) panel zbiorczy typu LED - 1 szt. d) urządzenia przywoławcze - 4 szt. e) tablica informacyjna z informacją o systemie kolejkowym - 1 szt. f) tabliczki znamionowe stanowiskowe - 4 szt. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Lista funkcji oraz parametrów sprzętu. 2. Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego zarządzanie ruchem interesantów. Wdrożenie systemu obejmować będzie montaż dostarczonego sprzętu oraz instalację i konfigurację oprogramowania. W obrębie usługi Wykonawca dostarczy licencje oferowanego oprogramowania z możliwością jednoczesnej pracy min. 10 użytkowników, a także przeprowadzi szkolenie dla co najmniej 15 osób w max. 5 osobowych grupach. W terminie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca konsultując się z Zamawiającym opracuje szczegółowy harmonogram wdrożenia. 3. Komunikacja z serwisem: Zamawiający jest upoważniony w okresie gwarancyjnym do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-mailowych z Serwisem w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-16. (Dostęp do systemu serwisowego Wykonawcy 24h/7 dni w tygodniu). W ramach usługi Serwis udziela porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji. 4. Serwis aplikacji Usługa obejmuje w okresie gwarancyjnym przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie Błędów Aplikacji zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane minimalne parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. W momencie stwierdzenia Błędu Aplikacji Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w usłudze, o której mowa w pkt. Komunikacja z Serwisem. W trakcie kontaktu serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie Błędu Aplikacji, polegające na właściwym jego zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie - w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożności usunięcia Błędu Aplikacji w czasie jego zgłoszenia i kontaktu z Serwisem - Serwis usuwa Błąd Aplikacji w czasie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub stawiając się w siedzibie Zamawiającego. 5. Nadzór eksploatacyjny Aplikacji W zakresie tej usługi Zamawiający wymagać będzie wykonania w okresie gwarancyjnym szeregu prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej: 1) Konsultacje z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji, 2) Instalowanie Upgrade i Patch Aplikacji, 3) Szkolenie personelu z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, 4) Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania 5) Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących, mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb Zamawiającego, 6) Tworzenie nowych wydruków oraz modyfikacje istniejących wydruków,, 7) Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania narzędziowego i operacyjnego oraz sprzętu komputerowego w celu podniesienia sprawności działania Aplikacji, 8) Odtwarzanie po awarii stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych, 9) Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzie w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej Zamawiającego (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową), 10) Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego Zamawiającego. W obrębie w/w usług Zamawiający nabywa także prawo w uzasadnionych przypadkach do dowolnego wykorzystania jednej wizyty serwisowej raz na dwa miesiące w zakresie 8 godzin. 6. Nadzór eksploatacyjny Bazy Danych W zakresie tej usługi w okresie gwarancyjnym Zamawiający wymagać będzie wykonania szeregu prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej: 1) Bieżące monitorowanie konfiguracji Motoru Bazy Danych, w tym: sprawdzanie poprawności wykonywania backupu, sprawdzanie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, 2) Optymalizacja - tuningu motoru bazy danych i jej środowiska, w tym: a) czyszczenie i archiwizacja logów bazy danych, b) usunięcie, koniunkcja błędów rekordów, c) strojenie pamięci - przestrzeń dostępna dla motoru bazy danych w systemie operacyjnym, d) konfiguracja WE/WY - optymalne rozłożenie plików bazy danych na zasobach dyskowych dedykowanych pod Motor bazy danych 3) Instalacja uaktualnień Motoru bazy danych udostępnionych przez jego producenta 4) Serwis na bieżąco monitoruje stan i pracę Bazy danych i Motoru bazy danych oraz na bieżąco reaguje na zauważone lub zgłoszone przez Zamawiającego anomalie, 7. Aktualizacja, dostarczenie aktualizacji w trakcie trwania gwarancji W zakresie tej usługi Zamawiający będzie wymagać dostarczania i instalowania aktualizacji oprogramowania. 8. Nadzór autorski W zakresie tej usługi w okresie gwarancyjnym Zamawiający wymagać będzie wykonania szeregu prac mających na celu zapewnienie ewaluacji Systemu, w szczególności wprowadzenie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku, do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Centrum Zdrowia Publicznego oraz innych, niewymienionych organizacji, które albo istnieją albo powstaną w okresie obowiązywania Umowy, a wobec których Zamawiający będzie miał obowiązek prowadzenia sprawozdawczości. Zastrzeżenia: 1. Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych. 2. Zlecone prace nad zmianami w Aplikacjach związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Autora nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian. 3. Zlecone zamiany związane ze zmianą przepisów będą wykonywane przez Autora tak, aby termin instalacji Upgradeu lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Aplikacji zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zmian, Autor poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgradeu lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych. 9. Usługi serwisowe i gwarancyjne Szczegółowe warunki usług serwisowych i gwarancyjnych zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487710003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji na oprogramowanie i urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach