Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
- Data zamieszczenia: 2011-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186 186
02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
REGON: 01544738200015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Poprzez dostawę dodatkowej licencji Vision Data Manager, Zamawiający rozumie: 1) rozszerzenie licencji Vision Data Manager na nowy serwer wg. poniżej przedstawionego zestawienia, 2) instalacje/reinstalacje oprogramowania na rozbudowywanym serwerze, 3) dostarczenie dokumentacji programu (wraz z dokumentem metodycznym), Zestawienie serwerów, na których konieczne będzie rozszerzenie licencji na oprogramowanie wysokiej dostępności - Vision Data Manager 2. Poprzez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie: Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie w Centrali NFZ. 1) zapewnienie dedykowanego opiekuna (wykwalifikowanego z doświadczeniem inżyniera technicznego) wyłącznie do dyspozycji NFZ, który będzie znał (zaznajomi się) ze środowiskiem Klienta związanym z działaniem oprogramowania Professional. W przypadku urlopu lub choroby dedykowanego opiekuna dla NFZ, zostanie wyznaczona nowa osoba, która go zastąpi i będzie w stanie równie skutecznie wykonywać swoje obowiązki. Do obowiązków dedykowanego opiekuna będzie należeć: - podejmowanie działań zapobiegawczych mających na celu minimalizowanie ryzyka wystąpienia problemów z eksploatacją systemów i oprogramowania objętych oprogramowaniem Vision Data Manager, wszelkie działania będą uprzednio uzgadniane z Klientem; - udzielenie wsparcia Klientowi, przy zgłaszaniu awarii serwisowanych systemów objętych Vision Data Manager, tak aby jak najskuteczniej przeprowadzić ewentualne czynności naprawcze; - koordynowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (związanych bezpośrednio lub pośrednio z Vision Data Manager), oraz wsparcie i doradztwo w celu ich rozwiązania. Wymienione prace dedykowanego opiekuna będą wykonywane przez 2 dni w miejscu instalacji i eksploatacji serwerów. 2) optymalizacja systemu będzie mieć na celu zapewnienie pełnego wykorzystania możliwości funkcjonalności systemu w konsultacji z Klientem; 3) prace optymalizacyjne, świadczone będą w centrali NFZ; 4) wsparcie będzie świadczone w taki sposób aby nie zostały utracone gwarancje; 5) zapewnienie łącznie puli 20 roboczodni optymalizacji, weryfikacji systemu Vision Data Manager, testów i innych dodatkowych prac związanych z systemami Vision Data Manager; 6) roczne wsparcie techniczne 7/24 (maintenance - wsparcie), 7) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2012 r., oprogramowania Vision Data Manager do najnowszej wersji, 8) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2011 r., oprogramowania Vision Data Manager do wersji kompatybilnej i poprawnie działającej w przypadku zmiany wersji systemu operacyjnego IBM i5 (zarówno do nowszych wersji jak powrót do starszych), 9) optymalizacje programu po 3 miesiącach od zainstalowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487710003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ZAKUP URZĄDZEŃ I SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA PRACĄ STANOWISK I OBSŁUGI INTERESANTÓW
Dodano: 2015-05-25 - Uaktualnienie ilości licencji (TRUE UP) do umowy Microsoft Enterprise nr 82/2013 wraz z usługą Software Assurance
Dodano: 2015-01-30 - Dostawa licencji oprogramowania biurowego
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa licencji oprogramowania biurowego
Dodano: 2013-07-29 - Dostawa oprogramowania IBM WebSphere MQ Processor Value Unit (PVU) wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2012-11-12 - Dostawa licencji na użytkowanie pakietów oprogramowania biurowego.
Dodano: 2012-10-30 - dostawa licencji oprogramowania biurowego bez wsparcia technicznego
Dodano: 2012-09-26 - Rozszerzenie licencji Vision Data Manager dla oddziałów wojewódzkich NFZ
Dodano: 2012-09-21 - Dostawa 95 licencji Elektronicznego Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacjami na okres 24 miesięcy
Dodano: 2011-11-22 - Rozbudowa środowiska ArcSight o dodatkowe licencje wraz ze wsparciem technicznym oraz maintenance licencji ArcSight ESM
Dodano: 2011-11-18