Przetargi.pl
Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Poprzez dostawę dodatkowej licencji Vision Data Manager, Zamawiający rozumie: 1) rozszerzenie licencji Vision Data Manager na nowy serwer wg. poniżej przedstawionego zestawienia, 2) instalacje/reinstalacje oprogramowania na rozbudowywanym serwerze, 3) dostarczenie dokumentacji programu (wraz z dokumentem metodycznym), Zestawienie serwerów, na których konieczne będzie rozszerzenie licencji na oprogramowanie wysokiej dostępności - Vision Data Manager 2. Poprzez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie: Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie w Centrali NFZ. 1) zapewnienie dedykowanego opiekuna (wykwalifikowanego z doświadczeniem inżyniera technicznego) wyłącznie do dyspozycji NFZ, który będzie znał (zaznajomi się) ze środowiskiem Klienta związanym z działaniem oprogramowania Professional. W przypadku urlopu lub choroby dedykowanego opiekuna dla NFZ, zostanie wyznaczona nowa osoba, która go zastąpi i będzie w stanie równie skutecznie wykonywać swoje obowiązki. Do obowiązków dedykowanego opiekuna będzie należeć: - podejmowanie działań zapobiegawczych mających na celu minimalizowanie ryzyka wystąpienia problemów z eksploatacją systemów i oprogramowania objętych oprogramowaniem Vision Data Manager, wszelkie działania będą uprzednio uzgadniane z Klientem; - udzielenie wsparcia Klientowi, przy zgłaszaniu awarii serwisowanych systemów objętych Vision Data Manager, tak aby jak najskuteczniej przeprowadzić ewentualne czynności naprawcze; - koordynowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (związanych bezpośrednio lub pośrednio z Vision Data Manager), oraz wsparcie i doradztwo w celu ich rozwiązania. Wymienione prace dedykowanego opiekuna będą wykonywane przez 2 dni w miejscu instalacji i eksploatacji serwerów. 2) optymalizacja systemu będzie mieć na celu zapewnienie pełnego wykorzystania możliwości funkcjonalności systemu w konsultacji z Klientem; 3) prace optymalizacyjne, świadczone będą w centrali NFZ; 4) wsparcie będzie świadczone w taki sposób aby nie zostały utracone gwarancje; 5) zapewnienie łącznie puli 20 roboczodni optymalizacji, weryfikacji systemu Vision Data Manager, testów i innych dodatkowych prac związanych z systemami Vision Data Manager; 6) roczne wsparcie techniczne 7/24 (maintenance - wsparcie), 7) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2012 r., oprogramowania Vision Data Manager do najnowszej wersji, 8) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2011 r., oprogramowania Vision Data Manager do wersji kompatybilnej i poprawnie działającej w przypadku zmiany wersji systemu operacyjnego IBM i5 (zarówno do nowszych wersji jak powrót do starszych), 9) optymalizacje programu po 3 miesiącach od zainstalowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487710003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach