Przetargi.pl
Wdrożenie Systemu Centralnego Logowania i korelacji zdarzeń

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie Systemu Centralnego Logowania i korelacji zdarzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu centralnego logowania w UNKF. W ramach realizacji zamówienia wymagane do wykonania są następujące zadania: 1. Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem i licencjami: - STRM 2500 Base HW Appliance Series II Only - 1 szt. lub równoważny - STRM in a All in One architecture. STRM Log Management Only, License to Add EPS=1250; Devices=750 - 1 szt. lub równoważny 2. Zapewnienie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji podstawowych: - Custom JNASC Partner NextDay Support for STRM2500 Base - 1 szt. lub równoważny - Custom J-Partner Core Support for STRM2500 Log Management Add 1250 EPS - 1 szt. lub równoważny 3. Wdrożenie zaoferowanego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instalacji i konfiguracji dostarczanego rozwiązania zgodnie z poniższym zakresem: 1. Instalacja fizyczna pojedynczego urządzenia z funkcją Log Management. 2. Konfiguracja adresacji IP, zdefiniowanie administratorów systemu i poziomu uprawnień. 3. Ustalenie hierarchii sieci. 4. Podłączenie i skonfigurowanie zewnętrznych systemów w zakresie wysyłania logów zdarzeń: - 13 serwerów, - 10 przełączników, - 4 urządzenia klasy Firewall, - 2 urządzenia klasy load balancer, - 2 urządzenia klasy WAF, - 2 urządzenia klasy Database Firewall. 5. Prezentacja i konfiguracja kilku przykładowych wyników wyszukiwania. 6. Konfiguracja do 10 nowych reguł kategoryzujących i priorytetyzujących zdarzenia wraz z automatycznym mechanizmem powiadamiania (email/syslog). 7. Konfiguracja 5 przykładowych szablonów raportów. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Czas pracy na miejscu u Zamawiającego to minimum 3 dni robocze. Dodatkowo Wykonawca będzie świadczył pomoc telefoniczną, pomoc przez bezpieczną sesje web przez minimum 10 godzin przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia systemu. Pomoc będzie realizowana w godzinach 9: 00 -17: 00 w dni robocze. Realizacji zamówienia zostanie wykonana w siedzibie Zamawiającego w terminie 30 dni roboczych. Wraz z urządzeniem wymagane jest dostarczenie opieki technicznej ważnej przez okres 1 roku. Opieka musi zawierać wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez partnera serwisowego producenta w języku polskim, wymianę uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego dnia roboczego, dostęp do nowych wersji oprogramowania, a także dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych. Zamawiający informuje, iż wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych i ilościowych nie gorszych niż podane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. Dowód spełnienia warunków równoważności spoczywa na Wykonawcy. Termin realizacji. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących terminach: - dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz wdrożenie: w terminie 30 dni roboczych; - usługa wsparcia technicznego świadczona będzie przez okres 12 miesięcy od daty dostarczenia urządzeń wraz z oprogramowaniem i licencjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie : 1 900, 00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych ). 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Wadium na zadanie: Wdrożenie Systemu Centralnego Logowania i korelacji zdarzeń. 4) Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 6) Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach